aggicarlsson

Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av Aggi - 14 augusti 2015 23:36

Halli Hallå!

Under denna fredag så har jag gått upp ganska sent, käkat långfrukost, varit med mamma o kollat lite affärer och även hunnit ha gäster här på middag.

 

Jag o mamma köpte även en present till Elin då hon snart fyller år.

Imorgon så ska jag först till stallet på förmiddan, har ingen aning om vem jag ska rida så det blir spännande. Ippa ska oxå med och rida, så det blir skoj.

 

Efter det så ska jag hem till Elin en snabbis, sen ska vi möta upp Ippa och då ska vi till Rålis där dom har en utebio och imorrn så ska dom visa ET, så det ska vi kolla på. Sen ska dom även sova över hos mig. 

 

Så ser min lördag ut. 

Blir hämtad av Ippa ganska tidigt imorrn så jag tänkte snart gå och lägga mig, måste börja lägga mig lite tidigare eftersom skolan börjar snart.. Har nästan vänt på dygnen dom senaste dagarna hahaha.

 

Av Aggi - 14 augusti 2015 07:00

Här kommer del 2 av bilderna från i somras

 

 











Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards