aggicarlsson

Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Aggi - 18 augusti 2015 22:08

Sista sommarlovsdagen är nu över och imorgon börjar skolan.

Är väl inte sådär supertaggad på det. Något som dock kommer bli kul är att träffa alla kompisar osv.

 

Skoldagen börjar iaf vid 10 och jag tror vi slutar ganska snabbt efter lunch, eller ah jag hoppas det iaf ;)

 

Efter skolan så ska jag åka till stallet, har ingen aning om vem jag ska rida eller vad vi ska göra. Så det blir spännande å se.

 

Det är väl det som händer imorrn.

 

Idag så har jag varit hemma på förmiddan och sen drog jag och Ippa till Grönan, var där i flera timmar och vi hade skitkul!

Ett väldigt bra sätt att avsluta detta sommarlov på!

 

Jag tänkte nu fixa iordning alla saker inför morgondagen.

Känns ändå ganska bra med skolan nu, behöver få tillbaka lite rutiner och det är ganska skönt att ha sina dagar inritade i ett schema så man vet precis vad som ska göras ;)

 

Fulispånin Sandra o jag för 2 år sen på en dressyrtävling 

Av Aggi - 18 augusti 2015 07:00

Pinja aka tjockis

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards