aggicarlsson

Alla inlägg den 19 augusti 2015

Av Aggi - 19 augusti 2015 22:22

Första skoldagen är nu avklarad!

 

Började vid 10, gjorde inte särskilt mycket på förmiddagen. 

Vi fick träffa våra nya mentorer och prata om en massa saker som vanligt, jag fick ett väldigt bra första intryck av mentorerna så jag tror det kommer bli bra!

 

Sen fick vi även våra skåp osv, därefter åt vi lunch och sen sista "lektionen" så gick vi en liten rundtur för att få se vart alla olika salar ligger, dom har nämligen renoverat en massa så tex slöjdsalen ligger inte där den låg förut osv.

 

Slutade vid 14 och drog sen hem snabbis för att byta om och käka mellis lite snabbt. Efter det drog jag till stallet. 

Red dressyr på Tim i det härliga vädret. Hade inte ridit honom på flera år men det gick faktiskt jättebra!

Vi jobbade mycket med att rida ordentligt in i handen och jobba hästarna i låg form. Han kan ju sina knep för att slippa jobba men sen på slutet så kände man verkligen hur han mjuknade mer och mer och verkligen sökte sig nedåt. 

Det var iaf väldigt kul att få rida gammelgubben igen.

 

Imorgon går jag i skolan från 9 till 14 och efter skolan så ska jag kanske vara med Issa, har inget planerat vad vi ska göra eller så. Det återstår att se helt enkelt.


 

Bjuder på en två år gammal bild på en sommartjock Tim

Av Aggi - 19 augusti 2015 14:30

Bjuder på lite mobilbilder från gårdagen

 

 

 

 

 

 



  

 

   

Av Aggi - 19 augusti 2015 06:00


Maskinen - Segertåget

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards