aggicarlsson

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Aggi - 20 augusti 2015 18:23

Andra skoldagen avklarad.

 

Idag gjorde vi inte särskilt mycket i skolan. Vi började vid 9 och så blanadades vi i massa olika grupper med resten av åttorna och gjord lite olika övningar, inte sådär jättekul om jag ska vara ärlig.

Sen efter lunchen så fick vi hämta ut våra ipads och så fick vi lite olika papper osv.

 

Sen var jag hemma vid halv tre och fram tills nu har jag ätit mellis, kollat lite tv och bara tagit det lugnt. Ska snart äta middag.

 

Imorgon så börjar jag 10 och då har jag inte alls någon vanlig skoldag, vi ska nämligen till något badställe och bada o ha picknick där typ. 

Det var inget badtvång och jag känner mig inte direkt särskilt sugen på att bada så jag tror jag skippar det. 

Sen tror jag att vi slutar vid 13 och efter det så ska jag kanske träffa Ippa och följa med henne ut till hennes ponny, inget helt bestämt. Om det inte blir så, så är tanken att bara vara hemma och njuta av att det är helg haha.

   

Sandra o jag för sisdär drygt ett år sen, september förra året om man ska vara nogrann 

Av Aggi - 20 augusti 2015 07:00


Maskinen - Megalomani

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards