aggicarlsson

Alla inlägg under augusti 2015

Av Aggi - 18 augusti 2015 07:00

Pinja aka tjockis

Av Aggi - 17 augusti 2015 22:48

Idag har jag inte gjort mycket.

 

Sov ut riktigt länge, gjorde pannkakor till lunch, låg ute i solen ett tag och stack sen på fotbollsträning.

Hela min dag i en mening ;)

 

Haha nej men det är iprincip bara det jag gjort idag.

 

Planerna för imorrn är att inte gå upp allt för länge hehe, käka frukost/lunch (beroende på när jag vaknar) och sen vid 2 ungefär möta upp Ippa för att åka till Grönan. 
Så ah om det inte dyker upp några förhinder så kommer morgondagen se ut så.

Vet inte hur länge vi kommer vara på Grönan men förhoppningsvis ganska länge, tänkte njuta av den sista sommarlovsdan.

 

Känns astråkigt att skolan börjar på onsdag, sommarlovet bara rusade förbi :/

 

 

Räserfisen <33

Av Aggi - 17 augusti 2015 07:00

Här kommer del 3 med bilderna från i somras

 










Av Aggi - 16 augusti 2015 23:00

Halli hallå!

 

Klockan är 23.00 och jag är redan trött.. Känns inte särskilt normalt för att vara mig.

 

Aja, igår var jag först i stallet och red Pinja. Vi red dressyr och det gick faktiskt ganska bra, hon var lite halvseg men annars gick det bra. Sen resten av dagen så var jag med Elin och Ippa.

Vi var ett tag hos Elin, åt middag där osv och sen drog vi till Rålis och kollade på ET. Det var supermysigt!

 

Efter ET så åkte vi hem till mig och bara myste med en massa läsk och gott snacks.

Sen sov dom även över hos mig.


Idag så käkade vi frukost osv och sen vid 12 ungefär så stack Elin för hon skulle ha gäster eller liknande.

Jag och Ippa åt lunch och sen hängde hon med mig o pappa till Vallen där jag skulle spela match med 00orna.

Matchen gick helt ok, det slutade 1-1. Det här var andra gången jag var med och spelade med 00orna men det gick ganska bra för min del, det var väldigt kul och lärorikt att få vara med.

 

Resten av dagen har jag inte gjort mycket, bara tagit det lugnt.

Och nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig.

 

Inga planer alls för morgondagen, får se vad jag hittar på helt enkelt.

 

Betty och jag för nästan exakt ett år sen, första gången jag red henne haha

Av Aggi - 16 augusti 2015 07:00


Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Av Aggi - 15 augusti 2015 12:00


Green Day - 21 Guns 

Av Aggi - 15 augusti 2015 07:00

Tror inte att jag har visat er dom här bilderna förut, så ah bjuder på dom haha.

 

Han är bra söt den där plutten

 








Av Aggi - 14 augusti 2015 23:36

Halli Hallå!

Under denna fredag så har jag gått upp ganska sent, käkat långfrukost, varit med mamma o kollat lite affärer och även hunnit ha gäster här på middag.

 

Jag o mamma köpte även en present till Elin då hon snart fyller år.

Imorgon så ska jag först till stallet på förmiddan, har ingen aning om vem jag ska rida så det blir spännande. Ippa ska oxå med och rida, så det blir skoj.

 

Efter det så ska jag hem till Elin en snabbis, sen ska vi möta upp Ippa och då ska vi till Rålis där dom har en utebio och imorrn så ska dom visa ET, så det ska vi kolla på. Sen ska dom även sova över hos mig. 

 

Så ser min lördag ut. 

Blir hämtad av Ippa ganska tidigt imorrn så jag tänkte snart gå och lägga mig, måste börja lägga mig lite tidigare eftersom skolan börjar snart.. Har nästan vänt på dygnen dom senaste dagarna hahaha.

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards