aggicarlsson

Alla inlägg den 2 september 2015

Av Aggi - 2 september 2015 22:34

Idag var det hoppträning som stod på schemat.

 

Red räserfisen Pinja. Det var väldigt kul kan jag säga ;)

I början kändes hon lite halvtråkig och seg, speciellt när vi hoppade fram och räknade galoppsprång och det var väldigt låga hinder.

Men sen fick vi hoppa en 5 och en halva flera gånger och då fick vi hoppa lite högre.

Tror jag och Pinja hoppade 80-85 som högsta. Vi fick prova att hoppa 90 men då tog det stopp och jag orkade inte riktigt stå och bråka med henne då det kunde slutat med att jag höll på resten av lektionen.

 

Om man bortser från att hon var lite seg i början och att hon stannade en gång så skötte hon superbra! Och det var riktigt kul.

 

Imorgon har jag sovmorgon och börjar 09.30 tror jag.. Slutar sen nån gång vid 15 som vanligt.

Efter skolan så ska jag ev på fotbollsträning, hoppas bara att det inte fortsätter regna så läskigt mycket.

September har liksom bara bestått av regn, eller ah här i Sthlm så har det regnat oavbrutet i två dygn.. Inte särskilt mysigt.

 

 

Här får ni lite screenshots från dagen

       

     

Av Aggi - 2 september 2015 07:00

Tänkte hissa lite saker från Ginas nya kollektion

 

Det fanns lite snygga saker som jag gärna skulle vilja ha ;)

 

   

Ronja Linne, finns i flera färger, 79 kr

 

   


Cindy Linne, finns i fler färger, 129 kr

 

 

 

Linda Cropped Top, finns i fler färger, 149 kr

 

 

 

Alice Ankellånga Jeans, 399 kr

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards