aggicarlsson

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Aggi - 3 september 2015 22:53

Gud så skönt, idag har jag bara tagit det lugnt.

Eller ah jag var ju i skolan som vanligt men sen när jag var hemma så har jag bara tagit det lugnt.

Kollade på film, åt gott mellis osv.

 

Imorgon är det fredag!

Börjar skolan redan 08.20 ;/ och slutar vid 15. På kvällen så kommer min faster o hennes familj hit, dom ska vara här under helgen då mina päron ska iväg på ett slags springlopp av något slag. Så dom ska ta hand om mig å brorsan medans päronen är borta ;)

 

Så på kvällen har jag inga planer, först hade jag tänkt gå på Magnus Uggla med Ippa men hon kunde inte så det sket sig med det.

Så jag antar att jag bara kommer vara hemma och ta det lugnt, ev träffa lite kompisar.

Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag får lite sömn inför morgondagen.

 

Pluttis Balder o jag i somras

 

 

Av Aggi - 3 september 2015 07:00

Bjussar på lite videor från gårdagen.

 

Har tyvärr bara videor från då vi hoppade fram.

 


Och som ni ser är hon lite loj och seg, dock blev hon mycket mera taggad när vi höjde hindrena och hon behövde koncentrera sig mer.

 




 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards