aggicarlsson

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Aggi - 4 september 2015 21:22

Satans vad skönt med helg!

 

Idag var jag som vanligt, skoldagen gick snabbare än vanligt kändes det som haha.

Sen under eftermiddagen och kvällen så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Min faster o hennes barn kom hit och åt middag med mig o brorsan, dom ska nämligen sova över här då mina päron är borta under helgen.

 

Imorgon så ska jag till stallet, tror jag ska rida Pinja. Har ingen aning om vi ska dressyra/rida ut eller hoppa eller så. Så det återstår att se.

 

Efter jag har varit i stallet så  har jag inga planer alls, ska kanske träffa laget efter matchen (som jag inte är med på eftersom jag ska till stallet) det är nämligen såkallad FK Dagen på vallen, så man går nån slags parad, spelar lite småmatcher, käkar korv osv.

Så om jag hinner så tänker jag sticka dit en snabbis.

   

Av Aggi - 4 september 2015 07:00

 

Håkan Hellström - Pistol

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards