aggicarlsson

Alla inlägg den 13 september 2015

Av Aggi - 13 september 2015 19:18

Förlåt för den kassa uppdateringen under helgen.

 

Konserten i fredags var grym! Han är så jäävla bra Petter! 

 

Igår var jag i stallet och red Balder, vi red dressyr och han var riktigt fin faktiskt.

Superkul att få rida honom! Ska få göra det nästa lördag xå, tagga!

 

Sen så spelade jag match igår, vi spelade oavgjort, 2-2. Men det var en väldigt rolig match och vi var faktiskt riktigt bra under stora delar av matchen.

Sen sov jag över hos Ippa till idag, igår kväll var vi och åt kebab och sen kollade vi på Harry Potter och Sweet Home Alabama och hade myskväll.

Sen idag hade vi match idag igen, tyvärr torskade vi med 2-0 ://

 

Imorgon är det måndag och då ska jag till skolan som vanligt. Efter skolan så har jag träning och sen ska jag hem o kolla på när Djurgårn möter Gefle borta.

Nu ska jag kolla på Beck och dricka te ;))

            

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards