aggicarlsson

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Aggi - 17 september 2015 19:34

Imorgon är det fredag! Och inte vilken fredag som helst, händer nämligen en jävligt rolig sak imorrn, MASKINEN SPELAR PÅ GRÖNA LUND. GAAH ÄR SÅÅ SJUKT TAGGAD!!

 

Så ja imorrn ska jag först till skolan och sen hem en snabbis och sen ska jag möta upp lite kompisar och så ska vi dra till grönan.

Vi ska förska vara där så tidigt som möjligt så vi kan få bra platser osv. Så ah vi kommer nog sitta där vid scenen ett par timmar innan konserten börjar haha.

 

Idag då? Jo jag var i skolan som vanligt. Sen skippade jag fotbollsträningen och var bara hemma och tog det lugnt. Kollade lite ph osv.

 

Sen nu på kvällen så är planerna att kolla lite Champions Leugue fotboll och bara ta det lugnt, ska även duscha och fixa lite saker inför imorrn.

 

Så ah nu tänkte jag hoppa in i duschen, imorrn lär det inte bli någon superuppdatering eftersom jag har fullt upp iprincip hela dan, men ah det får ni stå ut med :P

 

   

Bjussar på lite gamla bilder på mig och Sandra

 

!!!

Av Aggi - 17 september 2015 10:45

Av Aggi - 17 september 2015 07:00

Det här är nog en av mina favoritlåtar av Petter, såå läskigt bra!

 



Petter - Logiskt

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards