aggicarlsson

Alla inlägg under september 2015

Av Aggi - 24 september 2015 21:25

Imorgon är det fredag! Och sen är det helg! Den här veckan har gått läskigt fort.

 

Igår var det ingen vidare uppdatering då jag var borta hela dagen. Först var jag på orientering med skolan och sen åkte jag till Norrköping för att kolla matchen där Djurgårn mötte Norrköping, matchen slutade 4-2 till Norrköping. Dock var det en hyfsat rolig och underhållande match att kolla på.

 

Kom hem ganska sent på kvällen, så jag gick o la mig typ direkt.
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Efter skolan har jag bara varit hemma kollat lite filmer och tagit det lugnt.

 

Imorgon är det fredag och jag har inga speciella planer, förutom att gå i skolan som vanligt och sen kanske träffa lite kompisar. Men det återstår att se.

   

 

Av Aggi - 24 september 2015 07:00


 
 
 
 
 
 
 
 

Av Aggi - 23 september 2015 07:00

Något av det bästa från Maskinens konsert på Grönan i fredags måste varit introt när dom började med "Höga Toppar Djupa Basar"

 

Det blev sånt jäkla bra drag och det var sjukt bra helt enkelt!

 


(Inte min video)

 

Av Aggi - 22 september 2015 21:19

Sorry för lite halvdålig uppdatering här under dom senaste dagarna.

 

Igår hade jag hemstudiedag, var med Filippa hela dan, vi gjorde allt plugg vi behövde göra och sen var vi på donken, jag hade sen mitt utvecklingssamtal och därefter var vi på fotbollsträning.

 

Idag har jag varit i skolan som vanligt, efter skolan var jag bara hemma och tog det lugnt.

Har även duschat o nu sitter jag o dricker te och kollar på Djurgårn-Växjö.

 

Imorgon har jag orientering istället för att gå i skolan som vanligt. Vet inte exakt när jag slutar, det beror ju på hur snabbt jag blir klar. Men skulle gissa efter 12 nån gång typ. 

Sen ska jag och pappa o några kompisar åka till Norrköping, vi ska nämligen se matchen mellan Djurgårn och Norrköping.

Så ah jag vet inte om jag kommer hinna uppdatera så bra under morgondagen.. Men det får ni stå ut med :P

 

En lagom charmig bild på mig o Sandra får ni idag ;)

Av Aggi - 22 september 2015 06:00


 
 
 
 
 
 

Av Aggi - 21 september 2015 04:00


 
 
 
 
 
 

Av Aggi - 20 september 2015 23:44

Jahapp då var söndagen slut.

 

Idag så var jag och Esther på konfa träff frånn 11 till 14 ungefär. Det var något långtråkigt under vissa stunder, tror och hoppas att det blir lite roligare nästa gång haha.

 

Efter det så åkte jag direkt till Tele2 för att kolla på matchen mellan Djurgårn och Malmö. Djurgårn torskade tyvärr med 0-2. Surt som satan då vi ägde matchen totalt innan Malmö hade gjort sina två mål.

 

Aja, ibland går det upp och ibland går det ner.

 

Sen resten av dagen så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

Imorgon har jag hemstudiedag, dvs att jag inte är i skolan utan gör några skoluppgifter hemma. Sen har jag även utvecklingssamtal på eftermiddan.


På kvällen  har jag fotbollsträning, och under min lediga dag så är tanken att sova ut riktigt länge, mysa framför nån bra film och bara ta det lugnt.

   

Av Aggi - 20 september 2015 05:00


 
 
 
 
 
 
 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards