aggicarlsson

Alla inlägg under oktober 2015

Av Aggi - 20 oktober 2015 17:43

Sorry för den dåliga uppdateringen, hann inte riktigt med igår.

 

Var först i skolan och sen var jag hemma en snabbis och sen åkte jag o mötte upp Issa o så gick vi på Djurgårn-Gbg så ah hade inte riktigt ork eller tid för att blogga.

Matchen slutade 2-2, bryr mig inte särskilt mycket om resultatet då vi är lite i ingenmansland. Men det hade dock varit bättre om vi hade förlorat för nu gynnar det nämligen aik att Göteborg endast fick en poäng.. aja.

 

Idag har jag varit i skolan och nu sitter jag och pkuggar/kollar datorn haha.

Nä men har prov i spanska imorrn så jag bör plugga litegrann kanske ;))

 

Imorgon är det redan onsdag och jag går i skolan från 08.30 till 15 ca.

Efter skolan har jag fotbollsträning och spelarmöte på kvällen då vi ska gå igenom vår säsong och sen även planera inför nästa år osv.

   

Av Aggi - 18 oktober 2015 22:04

Jahapp söndagen över och veckan slut.

Idag har jag spelat fotboll, gick inte jättebra då vi förlorade.
Men som tur var så va det bara en träningsmatch.

Efter matchen har jag varit hemma och bara tagit det lugnt.

Imorrn är det måndag vilket betyder att jag börjar skolan vid 9 och slutar sedan vid 3.

Efter skolan så ska jag på Djurgårn-Göteborg med massa kompisar.
Det har ju varit uppehåll i allsvenskan nu i två veckor ungefär pga alla landskamper osv så det ska bli riktigt kul att gå o kolla lite fotboll igen!

Kommer inte hinna göra mycket annat än det under morgondagen så ah det är väl det som händer imorrn för min del

Av Aggi - 18 oktober 2015 01:15

Denna lördag har rullat på bra.

Var i stallet på förmiddagen o red Sandra.
Vi red dressyr med lite bommar som låg på böjda spår och vi jobbade mycket med övergångar osv.
Sandra kändes hyfsad pigg redan från början och det gick faktiskt väldigt bra stundtals, hon sökte sig mycket nedåt, lyssnade bra för skänkeln och gjorde det jag ville, jag hade en bra känsla under hela ridpasset så jag e nöjd.

Efter stallet var jag hemma, duschade osv o sen på kvällen kom Elin hit och så åkte vi o träffade lite kompisar och var med dom under kvällen.
Kallt som fan men vi hade väldigt kul ändå haha.


Imorgon har jag fotbollsmatch, eller ah ingen riktig sanktan match utan vi har en träningsmatch hemma mot Ekerö vid 11 typ.
Ska bli askul eftersom det lär bli en av dom sista matcherna vi spelar utomhus iår, sen blir det ju bara inomhusfotboll, vilket inte är lika roligt haha.

Men ni bör jag sova då jag ändå ska upp hyfsat tidigt imorrn..

Av Aggi - 16 oktober 2015 23:43

Fyy så skönt med helg!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och sen har jag hunnit spela fotbollsmatch mot Somlentuna och även varit med på 1 1/2 timmes träning.
Matchen slutade 2-2, riktigt surt då Sollentuna kvitterade till 2-2 när det bara var några sekunder kvar.. Aja.

Imorrn så ska jag till stallet på förmiddan, om jag inte är helt ute och cyklar så ska jag rida dressyr på Sandra, har inte ridit henne på flera veckor så det ska bli superkul!!
Får hoppas att det går bra oxå.

Efter stallet så har jag inga speciella planer förutom att kanske träffa lite kompisar under kvällen.

Nu bör jag börja fixa mig så jag kan snart gå och lägga mig, blir hämtad vid halv 9 imorrn..

Av Aggi - 15 oktober 2015 21:55

Halli Hallå!

Ingen vidare bra uppdatering här under dom senaste dagarna.. Iaf igår var jag i skolan o sen på kvällen spelade jag fotbollsmatch.

 

Idag har jag varit i skolan, och sen har jag bara varit hemma och tagit det hur lugnt som helst haha.

Imorgon är det fredag, och jag går i skolan till 3 ungefär och sen på kvällen så har jag fotbollsmatch igen haha. Sista matchen i Sanktan för säsongen, sen är det bara lite träningsmatcher som kommer köras.

 

Så ah nu så ska jag dricka te och sen kolla lite på tv och sen gå och lägga mig.

 

Av Aggi - 14 oktober 2015 07:00


Sum 41 - Still Waiting

Av Aggi - 13 oktober 2015 21:14

Tisdagen börjar lida mot sitt slut.

Och idag har jag varit i skolan, och sen efter det har jag bara legat hemma och degat. Superskönt.

 

Planerna för imorgon är att först gå i skolan från halv 9 till 3 ungefär, därefter hem i några timmar, äta middag, plugga lite mm och sen har jag match med 00orna mot Vasalund.

Sista matchen på säsongen för 00orna, min sista match var i lördags men jag är ju 01a. Så imorrn är jag med och möter Vasalund med dom. 

Det kommer bli en hel del fotboll för mig dom närmsta dagarna.

 

Imorrn (onsdag): Match mot Vasalund med 00

Torsdag: Teknikträning och löpträning

Fredag: Match med 02 mot Sollentuna och sen inomhusträning med 01 

Lördag: Fri (yeey)

Söndag: Träningsmatch mot Ekerö

 

Så ah en hel del blir det.. Men det är iofs bara kul och även väldigt nyttigt, speciellt att få spela med 00orna som är ett år äldre och något bättre, väldigt lärorikt.

 

     

Av Aggi - 13 oktober 2015 07:00



Hissar dessa snygga ridbyxor från Hööks, dom ser ut att vara grymt sköna.

Tycker dock att dom gråa är lite snyggare än dom svarta. 

 

Skulle mer än gärna vilja ha ett par ;) 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards