aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Aggi - 29 maj 2012 21:57

I lördags fick jag rida Amigo! Det var jättekul! Vi hade en vikarie som heter Monica om jag minns rätt. Amigo var väldigt pigg i början o lyssnade nt riktigt, men sen blev det bättre. Vi fick galoppera jättemycket, skitkul tyckte Amigo! Han blev jätteglad o jag fick nästan nt stopp på hnm! :O Men sen så skötte han sig otroligt bra tycker jag, han lyssnade på mig och sprang nt in i galoppen som han hade gjort i början, så jag e nöjd med honom! 

Jag e ledsen för att jag nt har bloggat på så länge, men aja, bättre sent än aldrig, ellerhur?!

Nä, nu måste jag gå o lägga mig, skola imorn :O berättar om fotbollsträningen imorn ;)

/Aggi 



  <----Mitt träns som ska köpas snart...!   

Av Aggi - 28 maj 2012 16:41

 bloggar strax!

Av Aggi - 26 maj 2012 22:35

Tjena! Sitter just nu och kollar på Eurovision, Loreen var inte så bra som jag ville att hon skulle va, men hon va säkert nervös, imorn så ska jag till grönan med min kompis. Efter det så bloggar jag om när jag var i stallet idag. Hare bra! //Aggi (:

Av Aggi - 24 maj 2012 22:30

Hej! Imorn så ska jag och min kompis sätta upp nåra lappar om att vi gärna kan gå ut med ngns hundar (:Sen på kvällen så knsk jag ska titta på let's dance elr nått.Om ni undrar vrf jag bloggar nu så är det för att jag sluatde 20 i 3 och sen så hade min lillebror nån sommarfest på sitt dagis. Jag o min Kompis var o kollade på. Sen gixk vi till min kompis o var inne lite på datan men jag orkade nt blogga då, så det fick bli ett kort inlägg nu istället/Aggi (:

Av Aggi - 23 maj 2012 22:07

Hej! Ska snart gå och lägga mig, sitter just nu o pluggar matte, orkar nt! Det e så *** tråkigt!    Orkar nt!

Det e nåt himla bråk (bråk, kapitlet i matten heter så) som man ska skriva och en massa andra tråkiga grejer, jajja.

°Tryck för större bild°

        

Konstiga bilder på mig! Haha xD

/Aggi

Av Aggi - 23 maj 2012 16:03

Hej, bara undrade om ni har ett you tube-konto? Det har jag (: Jag heter mrsaggi12 (:

Var bara det

                            Mammas nya skor :D Hon ska på maskerad på lör, och hon ska va Lady Gaga

     Har på mig skorna nu xD Dom har rätt så hög klack!

/Aggi (:

Av Aggi - 23 maj 2012 16:00

Diggar den hära låten oxå! xDD

/Aggi

Av Aggi - 22 maj 2012 21:30

Hej (:

I lördags när jag var på stallet så fick vi rida ut. Jag fick rida Nellie, inte Isa. Men jag blev jätteglad eftersom nellie e min favvo. Så vi red runt sommarhagen. O så helt plötsigt så stannade jejje (min ridlärare) så jag höll på att rida på den som var framför mig,(jag var fyra) Oxh så säger Jejje: "hoppsan, en orm" Och jag som hatar ormar blev så rädd, så jag pep till,och så sa jag att jag helst stannar på nellies rygg resten av dan :D


På lör så ska jag va på stallet hela dan nästan. För att jag ska vara me på en rykttävling, (jag mst vinna!) Det är typ jag och min kompis på Pepsi.


Här e hon! <33 sööt!


Ska se på eurovision nu, bye!

/Aggi 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards