aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2015

Av Aggi - 31 mars 2015 21:48

Tisdagen äntligen över.

 

Dagen spenderades i skolan och därefter degade jag framför tvn i flera timmar.

Kollade när Sveriges U21 landslag spelade mot Ryssland. 

Sverige vann med 2-0. Både Simon Tibbling som spelade i Djurgårn förut och Emil Bergström som spelar i Djurgårn nu fick spela, så detvar lite kul att se dom spela i samma lag igen.

 

Imorrn är det onsdag och jag börjar skolan redan 08.20 och slutar 15.20 Lång och jobbig dag.

Sen på kvällen blir det däremot mycket roligare då jag ska vara med på uppesittarkvällen me Djurgårn!

Ska bli sjukt kul! Är väldigt taggad men vääldigt nervös också haha.   

 

Av Aggi - 31 mars 2015 04:00

Mobilkvalité får ni stå ut med ;))

 


 
 

Av Aggi - 30 mars 2015 23:11

Jag och Frida gjorde ju en intervju med Tibbe förra helgen när vi var och hälsade på honom i Holland.
Nu är den med i ett av DIFpoddens avsnitt, gå gärna in o lyssna om ni har lust ;))

http://www.jarnkaminerna.se/2015/03/30/difpodden-52-2-stockholms-stolthet/

Av Aggi - 30 mars 2015 23:08

Idag var det måndag.

Började skolan vid 9 och slutade vid 3.
Åkte hem en snabb sväng och åkte sen in till stadion o mötte upp pappa.
Det är nämligen ett år sedan Stefan "myggan" Isaksson blev misshandlad till döds på den allsvenska premiären borta mot Helsingborg.
Så vi var förbi stadion och lämnade lite blommor osv.

Sen var vi även en sväng på kansliet o snackade med dom som jobbar där.
Blev även tillfrågad om jag ville vara med i Djurgårns uppesittarkväll som är nu på onsdag.
Självklart sa jag ja haha. Lite tråkigt dock då jag inte hinner till stallet innan :/

Men men, man kan inte göra allt här i livet.
Uppesittarkvällen är liksom once in a lifetime och sen ska jag ändå till stallet nu på lördag så a.
Men det ska bli riktigt kul o spännande, är väldigt nervös dock haha.

Imorrn är det tisdag. Har inga speciella planer förutom att gå i skolan som vanligt. Efter det blir det nog en chilleftermiddag för mig.
Det var längesen, har inte hunnit ta det riktigt lugnt efter skolan nu dom senaste veckorna, har varit mycket plugg, träningar och annat som behövde göras.
Så imorrn ska jag bara ta det lugnt är tanken.

Av Aggi - 30 mars 2015 07:00

Screenshots o lite bilder från lördagens hopplektion - 

       

Av Aggi - 29 mars 2015 20:19

Sorry för ganska usel uppdatering..

 

Men igår var jag iaf i stallet och red hopplektion på Betty.

Det gick jättebra!

Eller a i början gick det som bäst. Hon var väldigt pigg och tyckte att det var väldigt kul att hoppa men sen tror jag att hon blev lite trött för det gick något mindre bra i slutet. 
Men överlag så är jag hur nöjd som helst.  

Hon verkade tycka att det var jättekul och det är det viktigaste.

 

Amanda filmade lite så tänkte klippa ihop en video så kan ni få se sen :)

Igårkväll så var jag hemma hos Lovisa på tjejmiddag. Och vi hade det jättemysigt. 

Åt god middag, hade väldigt kul osv.

 

Idag har jag spelat match mot Ekerö i konstant regn. Inte det mysigaste..

Hela jag var iprincip nerdränkt och iskall när matchen var slut. Men vi vann iaf med 2-0 och jag hade jättekul. Skönt att inte vara skadad längre.

 

Av Aggi - 29 mars 2015 19:49

Vinst med 3-0 mot Ekerö.
Helt genomblöt och iskall, men fan va roligt det var!

Av Aggi - 28 mars 2015 07:00

..Årets första klubbdressyr!

Är riktigt taggad. 

 

Sista året som jag tävlar "på riktigt" med Sandra så det skulle även vara väldigt kul om vi fick till nån bra placering oxå.

 

Senaste gången red jag på över 60 % och gjorde min allra bästa dressyrtävling nånsin med Sandra, trots att det gick rent åt helvete på framridningen haha.

 

Tävlingen är iaf den 26e april och jag hade tänkt starta en LC:1 

Sen i höst får vi se om jag även vågar mig på en LB.. Skulle vara kul att prova.

 

Här har ni lite bilder från förra dressyrtävlingens framridning

             

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards