aggicarlsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Aggi - 31 juli 2013 12:02

saknar dej som fan ;(       

               

Av Aggi - 31 juli 2013 11:20

Kollade in ginas grand prix collection, det är kul att dom har lite häst grejer :D

Men dom här sakerna lutar det åt att jag ska klicka hemgrand prix pike finns i andra färger men den här vill jag ha

Vilken färg tycker ni e snyggast?

 

 

Sen ett vitt schabrak, tänkte ha det typ på dressyrtävling.

 

Det är one size och jag vet inte om det är typ full eller ponny, men jag skulle gissa att det är mellan full o ponny så typ cob men snyggt e det iaf, tänkt vad snyggt med vita lindor till, to die for.

aja om det är nån som vet om schbraket så kan ni gärna kommentera

/aggi

 


Av Aggi - 30 juli 2013 10:34

Finns verkligen skitsnygga nya grejer på hööks, dom här skulle jag gärna klicka hem 




Image01


nu är det fri frakt om man köper över 200 kr så man kanske ska passa på o köpa nått

/aggi



Av Aggi - 29 juli 2013 13:45

vilken av mina 4 outfits tycker ni är snyggast?

turkosa?

   (har dock tappat bort nosluddet)     

rosa?

  har en rosa tröja till

blåa?

  plus en blå disckogrimma

jacson?

dom blåa

och ett par svarta teknikskydd från decathlon

och en blå tröja :)
kommentera

/aggi

 



Av Aggi - 29 juli 2013 13:08

har hittat ett turkost pannband från kyro ridinggear (http://kyroridinggear.com/) som skulle passa perfekt till min turkosa outfit, tänkte kanske inhandla ett par boots oxå. Rundsytt lack Turkosblå Cob  

det ser ju ut att vara i samma nyans, ellerhur?

 sen kanske dom här bootsen

BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW

i hoppning så har jag då schabraket, svarta skydd, tröjan (egentligen är det inte den på bild utan en som e utan luva) bootsen och pannbandet, eller bara schabraket, tröjan o pannbandet.

På dressyrträning, schabrak, lindor, tröja, boots och pannband.


Sen ska jag kanske oxå köpa ett par boots/benskydd till min blåa outfit

 


schanraket o pannbandet är i full så då kanske jag ska köpa skydden o bootsen i full, va tycker ni? aja om jag köper så blir det iaf nog dom här:

SENSKYDD FRAM HORSE GUARDGUMMIBOOTS NORTON





                      

 

 

 

BOOTS HÖGBLANKA HORSE GUARD

BOOTS CLASSIC EQUIBRAND SHOW

MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM

SENSKYDD FRAM HORSE GUARD

 

vilka av dom här bootsen o benskydden skulle passa till min rosa outfit?


 

 

   Rundsytt lack Cerise Cob det här pannbandet skulle oxå passa, vad tycker ni?

kommentera gärna! 


/aggi









Av Aggi - 28 juli 2013 00:13

Juste det va nån som ville ha ett inlägg om alla mina presenter som jag fick för nästan en månad sen men jag vet inte om jag orkar göra det så ni får kolla på min videofyme, heter typ aggsan (cp namn i know)

Av Aggi - 28 juli 2013 00:10

Hej. Har inte blivit nån uppdatering för jag har varit o campat med min kompis, min mamma o hennes mamma. Vi va på nån ny camping i Norrtälje. Det va rätt nära vattnet o bra osv. Sen fanns det oxå Sveriges näst längsta vatten rutchkana som va 131 m. Vi åkte skit många gånger, det va fett kuul! Sen när jag kom hem så sa min brorsa att jag skulle få en present och det var en iphone 4 svart, har ju en svart 3gs som min brorsa ska få. Men jag e fett glad, ska kanske färga den typ blå eller turkos... Fatta va snyggt!
Köpte sen en coca cola med mitt namn, har faktiskt hittat två stycken med mitt namn som jag ska spara typ skitlänge. Aja nu ska jag sova så godnatt
/aggi

Av Aggi - 25 juli 2013 18:04

nu har dom släppt den nya hööks katalogen på deras webshop

hittade lite grejer som jag tänkte hissa/dissa


hissen:











Dissen:




(dom här var helt ok men snyggare med snörning där fram)



vet inte vad ni tyckte men det va mina åsikter

/Aggi





Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards