aggicarlsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Aggi - 31 mars 2013 11:48

har hittat några fler skal som jag gärna skulle vilja ha:

    Paris (25) - Skal till iPhone 3G / 3GS    Diamond Skull (Rosa silver) Skal till iPhone 3G / 3GS    Paris (26) - Skal till iPhone 3G / 3GS    Paris (34) - Skal till iPhone 3G / 3GS   Paris (31) - Skal till iPhone 3G / 3GS    Elements (Blue Wave) Skal till iPhone 3G / 3GS  Paris (Paris Love You - Blå) Skal till iPhone 3G / 3GS  Paris (Blue Heart - Blue Rose) iPhone 3GS Skal  Paris (Paris Love You) Skal till iPhone 3G / 3GS

Diamond Skull (Svart silver) Skal till iPhone 3G / 3GS   Paris (21) - Skal till iPhone 3G / 3GS  Skal iPhone 3G/3GS fjäril vitTPU-skal iPhone 3G/3GS sköldpaddor  Skal iPhone 3 One DirectionSkal iPhone 3/3GS - kassettband  Skal iPhone 3/3GS Glitter Olika färger  Hårt skal iPhone 3Skal iPhone 3G/3GS vit

Mycket bling, bling skal hahah. Kassetrband skalen har jag redan två av, det lila och det ljusrosa. Allt finns på lux-case.se och fyndiq

Alla skal är till iphone 3g/3gs

/Aggi






Av Aggi - 31 mars 2013 11:42

Världens sötaste skal, måste ha ett!

Silikonskal iPhone 3GS katt magentaSilikonskal iPhone 3GS katt svartSilikonskal iPhone 3GS katt vitSilikonskal iPhone 3GS katt rosaVet att dom blir lite olika i storlekarna men spela roll, vilket tycker ni är snyggast?

/Aggi



Av Aggi - 30 mars 2013 13:30

Jag har länge funderat på en sak. Om man har t.ex en blå outfit, schabrak, och lindor o allt är i ponny. Och efter några år börjar du rida storhäst och så vill du gärna ha en turkos outfit och istället för att köpa en helt ny outfit så behöver man bara köpa ett nytt schabrak (om nu inte lindorna var ponnylinor) och ett pannband t.ex Vet inte varför jag sa sådär men strunt i det, det va ett tips iaf :D

/Aggi

Av Aggi - 30 mars 2013 01:15

Är det någon som skulle vilja göra e ny design till mig? Har börjat tröttna på den som har har nu, kommentera så får du lösenord osv

//Aggi

Av Aggi - 29 mars 2013 11:42

hittade en grymt snygg outfit, man kan ju ha matchande huva o benskydd mm     Erkänn att den grymt snygg!


/Aggi

Av Aggi - 28 mars 2013 15:30

Det är påsklov och då ska man vara glad, och det är jag, jag är jävligt glad! Vid halv 1 imorrn ska jag möta issa så ska vi göra  något, en dag ska jag, esther o mathilda kanske dra till stallet och jobba, har vi tur så kanske vi får rida.

Sen på lördag så ska jag till mina kusiner som har spinkys mamma och spinkys mamma har fått kattungar igen så om någon vill ha en kattunge så finns det en som inte är paxad, han ser ut som spinky fast utan vita tecken :)  en bild på spinky när hon precis hade kommit till oss, hon va så liten om man jämför med hur stor hon är nu :D

//Aggi

Av Aggi - 27 mars 2013 17:06

vet att jag inte har uppdaterat på länge men har typ inte haft något att skriva om, eller jo. Jag tänkte berätta om romme-resan men har inte orkat men nu har jag bestämt mig för o göra det så ni blir lite glada.

Vi åkte på torsdag morgon vid halv 9 och var framme vid 12 tiden. Först checkade vi in och satte på skidgrejerna o så. Sen gick vi o åt lunch sen drog vi ut i backen. Mina kusiner hade varit där veckan innan vi kom så dom åkte lite med oss innan dom åkte hem. Andra och tredje dagen så hade jag o emme bestämmt oss för att åka ALLA backarna och det gjorde vi på två dagar ungefär, vi åkte alla förutom en som vi inte kunde hitta. Vi kollade på gladiatorerna tsm i mitt rum med mycket chips o coca cola mm. På söndan åkte vi hem till vårt nykaklade kök (dom hade kaklat om det medans vi var borta typ) och det första jag gjorde var att kela med finaste missen. Ja det var väl det ända jag hade o säga om Romme då, tyvärr så har jag inte några bilder att visa, eller jo kanske typ 3 stycken men det får bli en annan dag.


Just nu sitter jag hemma hos min farmor, vi har köpt thai-mat som vi ska äta och sen kommer mina föräldrar hit och sen åker vi hem osv.


hare bra människor

/Aggi

Av Aggi - 27 mars 2013 10:45

NU ÄR DET BARA EN DAG KVAR I SKOLAN OCH SEN ÄR DET PÅSKLOOOV!

OCH NÅGRA MÅNADER EFTER PÅSKLOVET ÄR DET SOMMARLOOOOOOV!!!!!



Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards