aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2014

Av Aggi - 31 januari 2014 23:43

*gladis tjej här*

Kollade precis statistiken fr denna månad (för er som inte visste eller hade glömt bort så är det ny måndag imorrn)

Men iaf statistiken är på topp och jag har inte haft såhär många besökare på länge! Please tipsa andra om min blogg så får jag ännu flera läsare :D


   

Av Aggi - 31 januari 2014 23:32

Åhh äntligen helg. Den här veckan gick jäkligt snabbt fast det är ju bara bra! :D


Idag var jag i skolan som vanligt. Sen åkte jag in till västermalmsgallerian med tilda och lova. Tilda skulle köpa nån present så jag o lova hängde med. Vi var oxå inne på en hårsalong som hade victorias ecret. Jag tog absolut inte mycket nejdå. Nä men dom hade asmånga och jag passade på hahah.


Sen var vi hemma hos tilda och chillade typ. Sen skulle tilda på middag så vid 9 så gick jag o lova ut och åkte pulka. Det var kul typ 3 gånger sen tröttnade vi och gick hem hahha.

Tills nu så har jag bara suttit vid datorn, kollat fb, lyssnat på musik osv. 


Imorrn så drar jag somsagt till stallet. Anna ska komma o kolla. Vi ska oxå prata om en grej hehe. Men ni får inget veta :P


Aja men efter att jag har varit i stallet så ska jag o lova på fotbollsmatch. Djurgårn möter IFK Mariehamn på stadshagen. Träningsmatch men det är ändå kul att gå. 


Nu ska jag nog gå o lägga mig haha, ska upp tidigt imorrn..

Vi hörs

/Aggi


 

Av Aggi - 31 januari 2014 00:45

Åh jag vill ha sommar NU! Orkar inte med snö o slask. Blä.

Det är så sjukt skönt att bara springa o hämta lite kompisar, gå o bada, sola. Att kunna rida i linne och svettas ihjäl. Slippa frysa ihjäl sina tår. Summer please come back.


Bjuder på lite sommarbilder.

                                       

OMG

Av Aggi - 30 januari 2014 21:21

Shit vad veckan har gått fort. Imorrn är det redan fredag. Asskönt.


Idag började jag med en riktigt skön sovmorgon. Hade inte så jobbig skoldag heller. På svenskan som var i ca 2 timmar så tränade vi bara till nationella proven i svenska som är på tisdag och torsdag nästa vecka. Usch, fy o blä. 

Efter lunchen hade vi NO och Teknik. Teknik är typ världens tråkigaste ämne. Konstruera byggnader o en massa skit. Nej fyfan. Efter skolan var jag bara hemma o tog de lugnt. Spelade lite fifa osv.


Imorgon börjar jag vid 08.30 och slutar 14.30 Ska kanske vara med lite kompisar efter skolan men inget bestämt.

På lördag drar jag till stallet som vanligt o rider Labolina. Astaggad då det gick så bra förra gången. Vi får hoppas att det går lika bra nästa gång oxå. Tycker att Elin våran vikarie är jättebra och rolig att rida för. Så det ser jag framemot.


Söndag har jag fotbollsträning och sen inget planerat. Är antagligen bara hemma o tar det lugnt som vanligt haha.

A men nu ska jag kolla lite tv. Vi hörs

/Aggi

 

Av Aggi - 30 januari 2014 20:57

   1. Jag måste ha parfym när jag går till skolan. Får panik annars haha så jag har alltid en med mig i väskan.


2. Om jag glömmer o ta med mig min mobil t.ex om jag ska på fotbollsträning då jag är borta ca 2 timmar så får jag panik. Min mobil MÅSTE alltid med!

 

3. Jag typ älskar att kolla på olika videor på you tube när Djurgårn spelar. Kollar typ videor från när dom mötte juventus för aslääänge sen haha.

 

4. Jag vill byta skola men jag pallar inte för jag har alla mina kompisar i den skolan som jag går i nu.

 

5. Jag ska kanske debutera L:B i dressyr med sandra i höst eller vår nästa år.

 

 

Av Aggi - 29 januari 2014 23:08

Idag har jag varit i skolan. Hade skit tråkiga lektionerna sen finns mina kära vänner som gör allt lite roligare. Var lite hurtig efter skolan för jag var o sprang med mitt fotbollslag. Iskallt men det gick faktiskt bra.
Imorrn har jag sovmorgon o börjar inte förens 09.50 Riktigt skönt att kunna ta de lugnt på morgonen. Hatar o stressa så det är perfa. Slutar vid 3 nån gång. Efter skolan ska jag kanske vara med lite kompisar.
Är fri från läxar vilket är riktigt bra! Love it.

Vi hörs imorrn
/Aggi

Av Aggi - 28 januari 2014 22:15

Här kommer en hiss från hööks nya collection





















Det var hissen. Finns ju en hel del mer snygga grejer men jag orkar inte ta med allt :P

Dissen kommer en annan dag.




Av Aggi - 28 januari 2014 20:50

Då var tisdagen avklarad. Våran spanska lärare skulle på något möte så vi fick sluta en kvart tidigare istället. Alltid lika skönt.

Efter skolan så har jag varit med Lova. Vi chillade, kollade bloggar och bara tog det allmänt lugnt.

Efter middagen så hjälpte hon mig med min engelska läxa. Vi ska alltså läsa upp en nyhet för hela klassen imorrn och jag läste då upp den för henne så hon kunde säga vad hon tyckte osv. Är lite spänd för det där med att prata inför hela klassen ör inte riktigt min grej... Tycker det är aspinsamt haha


Imorrn så slutar jag iaf 14.20 vilket betyder att det är vår tidigaste dag. Får hoppas att det går bra med den där förbannade engelska läxan oxå. Usch. Inte taggad alls. Men, men. Det är bara att bita ihop o hoppas att det går bra. 

Efter skolan så har jag inget planerat. Kanske är med nån kompis eller så är jag bara hemma o tar det lugnt.


Nu tänkte jag kolla lite tv o sen gå o lägga mig. 

Vi hörs imorrn

/Aggi

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards