aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Aggi - 31 januari 2015 23:06

Fick rida Sandra idag! Vilket gick skitbra.

Snyggispållen skötte sig super, hoppade allt och stannade inte en enda gång.

Dessutom var hon huur pigg som helst, eller a hon var pigg för att vara Sandra.

Det var längesen hon var såpass pigg när jag ridit henne..

 

Hur kul som helst var det iaf.

 

 

Hon var även riktigt snygg i turkost schabrak och matchande benskydd o boots.

Av Aggi - 31 januari 2015 07:00


Håkan Hellström - Man Måste Dö Några Gånger Innan Man Kan Leva

Av Aggi - 30 januari 2015 22:43

Äntligen helg!

 

Dagen har varit ganska seg. Har inte gjort ett skit, dock väldigt skönt att bara ligga hemma o dunka Håkan i lurarna.

 

Imorrn ska jag till stallet som vanligt. Vi ska rida markarbete, inte säker men tror att jag ska rida Vanessa.

Hoppas att det går bättre nu än förra gången.

 

Sen imorgon kväll så har jag fotbollsträning i Blackeberg. 

Fick ju inte träna förra veckan eftersom jag var sjuk så jag är riktigt taggad till imorrn!

 

Av Aggi - 30 januari 2015 08:00

Om ni har lust så kan ni ju kolla på denna roliga intervjun med Håkan på Skavlan 2013

 


Jag har sett den minst 10 gånger typ hah

Av Aggi - 29 januari 2015 19:29

Fredag imorgon! Hur skönt?!

 

Dagen gick ganska snabbt.

Var och åkte skridskor på förmiddagen.

Sen käkade vi lunch på donken och sen kom vi till träslöjden och det hängde en lapp på dörren om att vår lärare var sjuk så vi fick sluta redan då!

Skulle slutat 14.15 men fick sluta vid 13 istället.

Så jag och Jessica drog hem till Ebba där vi var i några timmar.

 

Sen har jag hunnit käka middag och chillat lite och jag ska snart hoppa in i duschen.

   

Av Aggi - 29 januari 2015 07:00


Världens bästa Håkan - En Midsommarnattsdröm

Av Aggi - 28 januari 2015 20:57

Idag var jag ju sjuk och hemma från skolan.

 

Låg framför tvn med en massa filmer ipincip hela dan.

Hur skönt som helst, nu känner jag mig bättre och hoppas att jag kan gå till skolan imorrn.

 

Ska ju åka skridskor så vill inte missa det. 

Börjar 10.30 och så åker vi skridskor till 12 typ.

Sen äter vi lunch i skolan och går vanliga lektioner på eftermiddagen. 

Då har jag bara träslöjd och sen slutar jag. Så det blir en ganska chill skoldag.

 

Och sen i övermorgon är det ju fredag och sen helg!

Tagg på den 

 

 

Charmiga värre

Av Aggi - 28 januari 2015 07:00

 

Cody Simpson - No Seiling

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards