aggicarlsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Aggi - 30 juni 2013 13:02

 bra låt.se

Av Aggi - 30 juni 2013 02:15

idag var jag hemma hos pappas kompis anders och hans fru Lotta. Vi var där med en massa andra kompisar. Vi åt god lunch, badade flera gånger, hoppade studsmatta, och så red vi. Vi hade två shettisar, nalle, lucas och så hade vi oxå Lottas hopphäst mirre (mic mac), en skimmel på nästan 170 cm. Jag fick nalle i galopp men lucas var lite svår sa dom och det höll jag med om, dom har ju egen vilja :D Sen red jag mirre oxå och han var lite stark och så (han gick på ett pelhambett) men han lyssnade jättebra och så fast jag vågade inte galoppera på honom för han var så stor och han kände ju knappt att jag satt på honom :D

Aja nu måste jag iaf sova

/Aggi


Av Aggi - 28 juni 2013 19:45

Ja som rubriken lyder så har jag sovit över hos tilda igår till idag, Lova var oxå med. Vi kollade på två filmer, minns inte vad dom hette tyvärr :/ 

Sen idag så åkte vi in till tildas mosters frisör och spa salong. Vi klippte oss alla tre, fast bara topparna. Fast på mig fick hon klippa rätt mycket, säkert 4-5 cm för jag har inte klippt mig sen i höstas typ... och då var ju topparna väldigt slitna. Men jag ska börja klippa mig oftare för då behöver man ju inte klippa så mycket och håret växer ju snabbare då. Sen så noppade vickan (tildas moster) våra ögonbryn, det blev jättesnyggt o bra :)


Tilda ska åka till kroatien imorrn i två veckor så jag ska passa hennes sköldpadda wilma dom dagarna, vet inte riktigt hur det ska gå. Jag har gjort det förut fast den här gången så måste jag ta upp henne o lägga henne i en låda när hon ska äta för hon har ny mat som smutsar ner akvariet jättemycket, fast som tur är så behöver jag bara göra det var tredje dag :D


Imorrn så ska jag till pappas kompis som bor på en hästgård vid arlanda, han och hans fru har jättemånga hästar, sen har dom jättemånga privathästar där oxå. Dom har bla två shettisar, nalle o lucas som jag brukar få rida. Det e skitkul fast jag börjar bli för stor för att rida shettis nu, iaf när jag rider barbacka :D


Nu så ska jag packa badkläder och sånt till imorr, dom har oxå pool så. Det ska iaf bli fett nice :D

/Aggi

Av Aggi - 26 juni 2013 18:13

har haft grymt kul dom senaste dagarna :D sön: esther o astrid kollade på kattungarna, sen gick vi o bade och hade kul osv. mån så sov jag över hos esther o astrid, badade typ4 gånger tis. red lektion på sandra och var med esther o astrid, har iaf haft grymt kul. Nu så ska jag dra hem till Lova så hare bra, mer blogging kommer sen :D

   

#älskasommar

Av Aggi - 24 juni 2013 16:30

  idag när jag var me esther o astrid på hööks så köpte jag en rosa huva som skulle matchas till ett rosa schabrak, så här skitsnyggt blev det   Ska bli min nya hoppoutfit, + svarta skydd, mums

Idag så ska jag oxå sova hos esther o astrid, naajs, vi ska se på LoL och äta jordgubbar med nutella o chips osv :P

hare braa/aggi


Av Aggi - 23 juni 2013 21:58

 

Skulle inte säga ej till den här outfiten

#snygg #outfit #skulle #inte #säga #nej# #till #den

Av Aggi - 23 juni 2013 21:45

hej. idag så har jag typ bara varit hemma, vid 1 så kom esther o astrid och tittade på kattungarna, sen så gick vi o badade i typ 3 h. Det va fett kuul. Sen kom Lova hem, hon hade varit på landet. Så jag har varit lite med henne, sen nu fick jag värsta huvudvärken, skitjobbigt. Imorrn vid 12 tiden så ska jag esther o astrid åka in till stan, esther ska kanske köpa en present till mig eftersom jag fyller år om ca 1 och en halv vecka, men esther sa något till astrid om att hon skulle köpa nått till mig så det får vi hoppas. Vi tänkte typ gå in på hööks, the body shop hollister osv, vi ska iaf t gallerian. Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, kanske den här rocket mascara, då alla säger att den är jättebra. Eller nått från hööks, en rosa huva som passar till mitt schabrak, eller jag vet inte.

Sen så ska jag sova över hos dom (esther och astrid är syskon, esther är 11, ett år yngre än mig, astrid fyller fjorton iår, så jag är 1 år äldre än esther eftersom hon fyllde 11 iår och jag fyler 12 iår, och astrid är 13 och fyller 14 så jag e mittimellan dom i ålder) och så ska vi kanske gå o bada, äta jordgubbar med nutella och ha det myys. Ni kommer få bilder på kattungarna nån gång i veckan så ni vet ;)

Sen på tisdag så ska jag rida 16.00, för jag kan inte komma på lördag så jag rider då istället, tror vi skulle rida på vallen eller nått. Sen resten av veckan så vet jag inte vad jag ska göra, vet bara att på lördag så ska jag till pappas kompisar som bor på en big hästgård typ vid arlanda. Dom har bla två shettisar som jag brukar få rida när jag e där, dom heter typ nalle och lucas, gulligt va? :D 

eftersom jag har lite ont i huvudet så ska jag gå o lägga mig snart, ska iaf se på tv en stund och kanske ta en huvudvärks tablett elr nått åt det hållet

/Aggi

Av Aggi - 22 juni 2013 09:58

hej. Det var längesen jag tittade in här men ni har ju fått lite update av emme som va snäll o gästbloggade :) tack för det emme <33

det har iaf varit skitkul på gotland för mig. Vi red varje dag, badade ibland på eftermiddan, en dag så åkte vi oxå in till visby. Det va najs. Har rätt många bilder från gården osv. Så ni kommer få många bilder :D

Det var iaf jättefint på gotland osv. "Min ponny" som jag red hette Åska, ett brunt russ, lik nellie.

Hon e gammal travponny så hon travade skitsnabbt :D En dag så red jag barbacka oxå, det va fett kul.


Igår så var jag på blidö där mina kusiner har ett landställe och firade midsommar, tilda och hennes familj följde oxå med. Det va fett kul.

O juste, spinky har fått sina kattungar, emme kanske berättade det.  det blev bara två stycken men dom är ändå jättesöta. båda är svarta o vita. Bilder kommer sen 

/aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards