aggicarlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Aggi - 30 april 2012 10:50

Hej hej (: 

Nu så har jag inget att göra så jag ska bara skriva att idag så ska jag typ på maj-brasa med en av mina grannar, vi ska först chilla lite, äta lite gött gött & sen dra till brasan, där kanske vi drar några lotter och kanske vinner nn liten grej, man vet aldrig haha xD 


Har en ny omröstning på bloggen (:

Hare bra!


/Aggi   

Av Aggi - 28 april 2012 20:21

Hej hej!

Idag så var jag som sagt på stallet. Jag trodde att jag skulle rida Balder, men på det stod att jag skulle rida Tim!

Först tänkte jag; men han har ju ont i ryggen men så va det inte, så jag fick rida Tim. Och det var jättekul. Han skötte sig utmärkt tycker jag.  Fast när vi galopperade så försökte han alltid att smita in till mitten, så man fick vara bestämd då. Men det var kul att rida honom, det var länge sen jag red lilla söta Tim <3 

Har tyvärr inte laddat upp ngn bild på honom än, men det ska jag göra :)



//Aggi




Av Aggi - 25 april 2012 21:14

hej hej!

Vad vill ni att jag ska blogga om? För ibland så sitter jag vid datorn och så vet jag inte vad jag ska skriva, och det e helt 7kt! haha xD

Men kommentera gärna och skriv vad ni vill blogga om så kanske jag fixar det :)


//Aggi

Av Aggi - 25 april 2012 21:00

Hej hej! Jag e ledsen för att jag inte har bloggat om i lördags, azzå hur det gick med ridningen & så. Men grejen e att jag inte har haft tid, och nu hinner jag inte, så det får bli imorrn. Och ni får gärna tipsa om några bra bloggar!

Här e några tips från mig:

htpp://nellieberntsson.blogg.se

Det är Nellie som var med i PA 3 (Ponnyakuten)  

htpp://randomryttare.blogg.se

Det e 2 tjejer som håller på med hästar, den ena har 2 medryttarhästar & den andra har 1.

htpp://msp-emme.bloggplatsen.se 

Det e en av mina kompisars blogg.

htpp://msp-elle.bloggplatsen.se

Min bäsits blogg, vi rider tsm & går i samma klass.


Det var mina tips på bloggar :)


Hare bra!

/Aggi




 

Bästa ponnyn! :D  So cute!  Love u! <3!

Av Aggi - 20 april 2012 21:07

Hej hej! Imorrn så ska jag ju rida Balder, och jag hoppas att vi inte ska hoppa, då kommer jag drutta av, han tar så stora språng den lille ponnyn.Onödigt inlägg xD/Aggi

Av Aggi - 20 april 2012 20:06

Skypar just nu med min kompis ;D


 



   Och söta fölisen Marylyn! ;D

TYcker att Balder är så söt!

Av Aggi - 20 april 2012 18:43

Hej hej! Imorrn så ska jag till stallet & rida Balder. Min bästis kmr inte till stallet imorrn :( Men aja, jag får väl klara mig utan henne. Och bara så ni vet så kommer jag inte att berätta om min Italien resa, utan ni får fråga mej, jag orkade inte skriva ner allt om min resa.


Har inge att blogga om, så tipsa gärna mig om vad NI tycker att jag ska blogga.


Hare bra!




  Tränset som jag ska köpa :)              Och söta balder som jag ska rida imorn, den lilla slöa gubben ;D


/Aggi

Av Aggi - 16 april 2012 17:27

Hej hej bloggen, till alla hästintresserade så e det lite rea på hööks just nu :)


ImageImage
ImageImage
ImageImage
ImageImage

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards