aggicarlsson

Alla inlägg under december 2012

Av Aggi - 27 december 2012 13:54

Min dröm outfit!

HV POLO Harvard Hopp/AllroundBOOTS CLASSIC EQUINE SHOW Det var min drom outfit



Dom här sakerna har jag
dom här sakerna vill jag ha :D


1: HV Polo schabrak 559 kr

2: Huva scapa sports 335 kr

3: Benskydd scapa sports 363 kr

4: Boots Dy no turn 349 kr

 

//Aggi


Av Aggi - 27 december 2012 13:32

Hejsan. Jag kollade var dom sålde scapa schabraket och det fanns bara i full överallt! Inte en enda affär hade det i ponny :( Men då hittade jag ett schabrak från HV Polo som har samma färg, det fanns i full och cob, så då kanske jag tar det i cob isället, då är det iaf lite mindre.


HV POLO Harvard Hopp/AllroundOch erkänn att det är grymt snyggt! Lika snyggt som det från scapa

här kmr hela outfiten:

HV POLO Harvard Hopp/AllroundHV Polo schabraket. Cob Cobalt-blå från svenskridsport 559 kr

Benskydd scapa sports fattar inte om det är navy/royablå eller svart/royalblå storlek ponny iaf. från chevalridsport, om någon vet vilken färg det är kan den gärna kommentera!  363 kr

 Royalblåsilver huva scapa sports strl ponnyfrån chevalridsport 335 kr

 

Ballistic Overreach Boots PC blåa strl small från chevalridsport 329 kr

Det finns några boots att välja mellan :D  Gummiboots Norton strl small blåa från charlies 79 kr

BOOTS CLASSIC EQUINE SHOW boots Classic Equine Show strl small blåa från charlies 349 kr

 

FLEECELINDOR POLO SOCIETY 4- PACK HV POLOFleecelindor HV Polo 4-pack klarblåa från charlies 399 kr

 

vilka boots tycker ni passar bäst till outfiten?

//Aggi

 

 

Av Aggi - 27 december 2012 06:11

Hej. Vaknar för tidigt av mig själv, fml

Av Aggi - 26 december 2012 13:45

Hittade en ny blå outfit, den är så snygg! enjoy


 Benskydd från Scapa sports så himla snygga! Ponny från chevalridsport

blått schabrak scapa sports från ridsportsbutiken


 Ballistic Overreach boots PC. från chevalridsport small

 Huva scapa sports blå, åh vad snygg! ponny chevalridsport

 

FLEECELINDOR POLO SOCIETY 4- PACK HV POLOFleece lindor HV Polo blåa från charlies


BOOTS CLASSIC EQUINE SHOW Vet inte vilka boots, men antingen dom här eller dom andra från cheval. boots classicequine show blåa small från charlies


//Aggi

Av Aggi - 24 december 2012 00:07

God jul allihopa :)


Bild lånad från google

//Aggi

Av Aggi - 23 december 2012 14:42

Hej. Här kommer en bildbomb från o somras när jag hyrde Nellie, kanske lite sent, men bättre sent än aldrig :)

Bilderna kommer i lite oordning tyvärr 

       

Hyrahäst-gänget       Jag o Pinja

                           Kolla manen! :D

 

         

Det var nästan alla bilder, kanske lägger upp ågra fler sen :)
/Aggi

Av Aggi - 23 december 2012 12:10

Ny header, vad tycks?

 

Fin, ful, sådär? Betyg 1-10 kommentera!

//Aggi

Av Aggi - 23 december 2012 11:33

Hej. Igår fick jag rida Nellie. Vi lekte lekar. Först hade vi stafett (stavning?) Jag o min kompis var i ett lag mot 2 adra i vår grupp. Först körde vi potatisen på skeden. Då förlorade vi. Sen körde vi att man skulle rida slalom med ett glas vatten, och den som kommer snabbast och har spillt så lite som möjligt vinner. Då vann vi, sen var det havreleken. Den går till såhär: Man är i lag, (jag var fortfarande med min kompis) och så fungerar det som en stafett, man har en hink med havre och man ska locka hästen/ponnyn mellan hinderstöden (slalom) och man får inte hålla i hästen/ponnyn och sen när man är i mål så byter man med den andra i sitt lag. Jag hade Nellie o min kompis hade Tim, det är typ 2 av dom bästa ponnyerna på den leken, dom travade efter oss, och Tim började galoppera lite efter min kompis som hade hinken med havre :D Så vi vann rätt så stort :D

Sen körde vi Skepp, hav o land då vann jag! Jättenöjd med ponnyn. Sen tills sist körde vi ring-leken, det går till såhär: Man rider runt på en volt/fyrkantsspår och sedan ropar ridläraren: NU! Och då ska man hoppa av sin häst/ponny och springa til hästen/ponnyn bakom och hoppa upp på den så fort som möjligt. Det var väldigt kul.

   Jag o Nellie hoppar 70 cm, mitt rekord!   Jag o Nellie

   Jag o Nellie

Jag o min kompis på Isa o Nellie    


Hyra häst-gänget 

Jag o Pinja


Bilder från i somras när vi hoppade o red på ängen. 

Fotograf: Anna Friström Wevill. Tack så mycket för dom fina bilderna!

//Aggi


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards