aggicarlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Aggi - 30 juni 2012 15:29

Heej, va på hollister idag, köpte bara en flis (får inte köpa nått mer eftersom jag fyller år om 2 dar!!) 

Bild:  

Den blev inge bra, men aja

//Aggi

Av Aggi - 30 juni 2012 14:35

Låten är såååå bra!!!!!! Lyssnar på den varje dag! Om 2 dar så fyller jag år!

White lips, pale face

Breathing in snowflakes

Burnt Lungs, sour taste

Light's gone, day's end 

Strugglingto pay rent

Long nights, strange men...

//ʌʛʛɪ♥

Av Aggi - 28 juni 2012 21:15

Heej, kollar ni på matchen? Dee gör iaf jag, har t.o.m på mig en Italien tröja, så Italiensk är jag! Men min mamma är från Italien så jag pratar italienska med henne. Juste min mormor som bor i Italien är här, så nu pratar jag italienska med henne ;D aja Italien leder iaf med 1-0!!!!//Aggi

Av Aggi - 28 juni 2012 13:13

Hej hörni! Bara så ni veet så orkar jag nt ha frågestunden idag, får bli nån annan gång. Nästa vecka så kmr jag nt att blogga mkt, (eftersom jag hyr nellie ch fyller år på måndag) 

Kom igen nu! 1 kommentar till så lägger jag upp bilden på slimen! 8D

Igår så sovde vi nt i tältet för jag fick en sån j*vla huvudvärk så jag tog t.o.m medicin! :O bläigt

//Aggi

Av Aggi - 27 juni 2012 09:40

hej! Imorn elr i övermorron så tror jag att det blir frågestund me Aggi! Då kan ni fråga massor av saker :)

Nu sitter jag med slime i handen, uuuää, den e såå äcklig!! 

om jag får minst 2 kommentarer så lägger jag upp en bild på slimen!


Snart så kommer Emme (min bästis) över så ska vi "hänga" me varandra. 

Juste! Igår natt elr va man nu säger så skulle jag o mina 2 andra grannar sova i ett tält som står på min tomt. Men de gick nt så bra, först så kom det ett flygplan som vi trodde va åska o sen så började det att regna och då gick vi in, för man veet aldrig, det kan ju börja åska om det regnar så nej, vi gick in, men idag så ska vi försöka att sova där.

//Aggi

Av Aggi - 24 juni 2012 14:45

Blä, blä, nu spöregnar det ute!   

Såhär ser det ut ute, fast man ser nt att det regnar :O

//ʌʛʛɪ♥ 

Av Aggi - 24 juni 2012 13:18

heej, va på hööks idah me min granne som jag rider med. Jag skulle köpa mitt schabrak, men det va slut ;(

Jag som såå länge velat ha det! Men det kanske kmr tbx i slutet av månaden :) Om det nt kommer så ska jag knsk köpa ett Lami-Cell schabrak, det är likadan färg, fast det finns bara i full o cob på charlies.nu men nellie är ändå sommarfet så cob knsk passar på henne!

Men jaja, här kmr grejerna som jag köpte


Enjoy! 

  Hästgodis  äppelsmak ;D 17 :-    

Manrosetter ljusblåa 39 :- 

  

Stjärnglans 129 :- (lite dyrt kanske...)    ↑

Det va bara 3 saker.

//ƛƓƓƖ♥

Av Aggi - 23 juni 2012 16:14

Hej, jag var inne o kolla massor av hästaffärer o hittade en som jag gillade: charlies häst o hund, hade ett skitsnyggt pannband ljusblått som passar till min nya outfit! Så har de ska jag önska mig i födelsedags present!

Föe jag fyller år om 9 dar! Och när jag fyller 11 om 9 dar så ska jag hyra nellie i en hel vecka! Så första dan så fyller jag år, alltså v 27 hyr jag o mina 6 andra kompisar.

/Aggi (:


Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards