aggicarlsson

Alla inlägg under juli 2015

Av Aggi - 31 juli 2015 06:00


Maroon 5 - This Summer

Av Aggi - 30 juli 2015 23:58

Idag har jag iprincip inte gjort nånting.

 

Eller ah, jag vaknade vid halv ett och åt lunch direkt. Sen har jag duschat, fixat mina naglar och packat en hel del eftersom jag imorrn åker till Grekland!!

Så bli såå nice, det ska visst vara ca 35-40 grader under dom 8 dagarna jag ska vara där. Så ah

jag kommer inte klaga.

 

Ska bli skönt att lämna kalla och tråkiga Sverige nu i några dagar, det har ju knappt varit nån sommar här alls ju.

 

Så a imorrn sticker jag hemifrån vid 12 ungefär tror jag.. vet inte exakt när flyget går. Skönt att inte behöva gå upp kl 5 på morgonen iaf ;)

 

På förmiddan så tänkte jag packa det sista och sen ska jag trräffa Tilda en snabbis innan vi åker, hon ska nämligen ta hand om Spinky medans vi är borta så jag visa vart all mat finns osv osv. 

 

Saknar sötispållen :((

Av Aggi - 30 juli 2015 07:00


Kapten Röd - Ta Inga Order

Av Aggi - 30 juli 2015 02:35

Håkan Hellström och Kapten Röd, det är enligt mig en riktigt bra kombination ;)

Av Aggi - 29 juli 2015 00:54

Har varit iväg hos min kompis landställe nu i två dagar.

 

Jag har haft det jättemysigt och kul. Vi har badat, solat, ätit god mat och bara tagit det lugnt.

 

Igår var vi även i Örebro och kollade matchen mellan Örebro och Djurgårn. Det var asnajs, flera tusen djurgårdare var där och vi vann även med 1-0.

Så ah en bra kväll med andra ord.

 

Idag har jag badat och ätit jättegod lunch och bara chillat, jag o min familj åkte från deras landställe vid halv 6 och kom hem runt 7. 

Sen jag kom hem har jag ätit, duschat och degat vid datorn, skönt med lite internet nu när jag har varit utan i några dagar ;)

 

Imorgon har jag inga speciella planer alls. Kanske träffar lite kompisar eventuellt, skulle inte vara fel att dra och bada eller något åt det hållet om det blir bra väder.

 

Här har ni 2 bilder från dagarna

   

Av Aggi - 28 juli 2015 07:00


Kapten Röd - 1.000.000 Nollor

Av Aggi - 27 juli 2015 07:00

Hööks hade ju ganska mycket snygga saker i deras nya kollektion.

 

Här är lite saker som jag gärna skulle inhandla;

 

Boots Aries Showmaster®Boots Aries Showmaster®









Av Aggi - 26 juli 2015 07:00


Håkan Hellström - Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards