aggicarlsson

Alla inlägg under november 2014

Av Aggi - 30 november 2014 18:55

Denna dag har varit rätt bra. 

 

Sov enda till 12 typ, käkade lunch direkt och sen bakade jag lite med mamma och vid 15 så kom en massa gäster.

Bla Frida, Alicia och deras familjer. 

Alla vi barn lekte dunken och hade väldigt kul. Är riktigt trött nu haha.

 

Tänkte ta mig en dusch och sen plugga lite o sen ikväll är det partaj och café bärs, så det ska jag kolla på. 

 

 

Av Aggi - 30 november 2014 01:40



Älsklingstjejen min, som jag saknar dej 


Av Aggi - 29 november 2014 15:00

Några benskydd jag tycker är grymt snygga är dom här från HV Polo.

Riktigt synd att dom bara finns i full och cob. Annars hade jag garanterat ägt minst ett par.



Av Aggi - 29 november 2014 00:22

Wohooo nu är det helg! 

Så gryymt skönt, även om den här veckan gick väldigt snabbt enligt mig.

 

Min fredag har varit väldigt chill.  

Fick sluta skolan en timme tidigare då vår lärare var sjuk och vi inte hade nån vikarie.

Asnaajs hihi.

 

Sen efter skolan så låg jag framför tvn ett tag och sen resten av kvällen så har jag och mamma  ägnat oss till att baka en massa. Vi ska ha en massa gäster på söndag och då behöver vi mycket lussebullar, pepparkakor mm. 

Vet inte hur många plåtar med pepparkakor jag gjorde, men det var en hel del haha.

Ska fortsätta imorrn och även göra lussebullar då.

 

Hästarna i stallet är fortfarande sjuka tyvärr så jag tänkte även dra ut och springa nån gång imorrn så jag får röra lite på mig, hoppas bara det inte är alldeles för kallt hehe.

 

Världens bästa Simon Tibbling, fan vad jag saknar honom.  

Av Aggi - 28 november 2014 17:37

Just nu rider jag alltid Sandra på ett Nova bett, men jag skulle gärna vilja testa henne på några andra bett.

 

 

Tredelat gummibett. Hon har gått på det förut så vill gärna rida henne på det nån gång igen.



 

Tredelat gummi eggbett, skulle vara kul och se om skulle tycka om det.

 

 

 

 


Tvådelat gummibett, tror hon skulle funka rätt bra på det.

 

 

 

 


"Rakt gummibett" eller vad man ska säga haha. Skulle vara spännande att prova.

Av Aggi - 27 november 2014 23:42

Jag varit upptagen hela dan typ.
Pluggade när jag kom hem från skolan, sen var det fotbollsträning hela kvällen, käka snabb middag, duschade och plugga sen i nån timme.
Därav den dåliga uppdateringen.

Men jag skriver mer här imorrn :)

Av Aggi - 26 november 2014 23:08

Av Aggi - 26 november 2014 19:35

*Snö. Måste ha snö snart annars är det ingen riktigt vinter juu

*Julpynta

*Rida Sandra igen när hon är frisk

*Träna fotboll imorrn

*Helg

*Första advent på söndag!

*Julafton, presenter osv

 

 

Fast jag saknar nog min påni mest av allt. 

Saknar henne grymt mycket

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards