aggicarlsson

Alla inlägg under september 2012

Av Aggi - 30 september 2012 10:50

Hej.

Jag har nästan slutat med bloggen för att jag har nästan aldrig tid för att sitta frmaför datorn, och jag orkar inte det heller. Men det kommer komma in ett inlägg lite då och då :)

Igår (lördags) så var jag på Grönan med mina 2 grannar och en klasskompis. Vi åkte Jetline, Insane, Katapulten och mycket mer. Mina grannar åkte Frittfall, men det vågade inte jag och min andra kompis. Så när dom åkte den åkte jag o min kompis Katapulten. Hon hade aldrig åkt den och hon tyckte att den var jätteläskigt men jag tvingade henne :D

Aja nästa söndag så ska jag tävla nellie, klubbhoppning. 50 cm. Vet att det är rätt så lågt men min kompis hoppade henne på en annan klubbhoppning och då så vägrade hon jättemånga gånger. Men vi får hoppas att jag kommer hem med en rosett. Det är en clear round så om man kommer runt felfritt utan att vägra eller riva så får man en rosett.

Så vi får väl se hur det blir med det. Aja snart så ska jag åka till stallet och ta gult kort, som man behöver för att vara med på klubbhoppningar och klubbdressyr.


Hare bra :)


//Aggi

Av Aggi - 24 september 2012 20:18

~Dagens Låt~

One Directions nya låt!

Den är så himla bra! 


Jag saknar fortfarande Nollan men nu är det bättre. Aja, måste plugga nu, bye!


//Aggi

Av Aggi - 14 september 2012 22:29

   

Jag har alltid älskat dig! 

  

R.I.P    

 

//En ledsen Aggi 

Av Aggi - 13 september 2012 21:18

Här kommer dagens låt :)

Bara älskar låten!!! Så J*vla bra!!!! 1D   

//Aggi

Av Aggi - 12 september 2012 21:13

Hej. Jag hade tänkt berätta om Nollan som tyvärr ska avlivas.   För att hon har varit halt en längre tid och det finns inget att göra tyvärr   Så dom måste avliva henne. Fast det är ju bättre än att hon får leva och lida varje dag. När jag vet att hon inte finns längre så kommer nog min dkikt som jag hade tänkt skriva till henne. Jag kommer att sakna henne. Hon brukade alltid trösta en om man va ledsen, buffa en i magen med sin lilla söta mule :(

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Nollan!       

  Nollan, en riktigt söt ponny!  


// En ledsen Aggi

Av Aggi - 10 september 2012 22:43

Hej. Ledsen för att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid nu när skolan har börjat och så. Men jag ville bara titta in och säga godnatt :) mst gå och lägga mig tidigt nu när skolan har börjat :(
Juste, glömde o säga att den här söta lilla ponnyn vid namn Nollan, ska avlivas ;( hon har varit halt väldigt länge, men jag berättar mer om det i nästa inlägg, (för att jag vill gärna inte tänka på det)
//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards