aggicarlsson

Alla inlägg under maj 2015

Av Aggi - 31 maj 2015 21:46

Då var denna vecka slut.

Och det återstår endast 10 dagar tills detär skolavslutning!!! Kan ni fatta?!

 

Idag har jag iaf tagit det lugnt på förmiddagen. Sen har jag varit o spelat fotbollsmatch.

Var hemma vid halv 6 och då duschade jag och därefter åt jag middag.

Sen har jag bara suttit framför datorn och tagit det lugnt.

 

Imorgon är det måndag. Och jag är konstigt nog riktigt taggad till morgondagen.

Simon Tibbling är nämligen hemma i Sverige nu då Holländska ligan är slut, så han ska komma på min fotbollsträning och sen så ska han även äta middag hos mig.

Ganska najs vaa ;))

 

Vi ska nog även kolla på matchen där Djurgårn möter Göteborg på bortaplan. 

Så ja morgondagen blir ganska så grym   

 

Av Aggi - 31 maj 2015 06:00

Norlie & KKV har släppt en ny låt.

 

Den är sådär riktigt grymt bra!


"Du Får Göra Vad Du Vill Med Mig"

Av Aggi - 31 maj 2015 00:27

Har precis skickat iväg en anmälan till klubbhoppningen den 14/6.

Får bli en 60 cm clear round på Sandra.

 

Under dagen så har jag hunnit vara i stallet och ridit ett dressyrpass på Betty som var sjuukt fin idag! Bästa dressyrpasset på länge måste jag nog säga.

 

Sen har jag hunnit spela fotbollsmatch i ösregn. Blev hyfsat blöt och kall kan jag säga er.

Därefter så skippade jag att åka till våra kompisar på middag så istället var jag med lite andra kompisar och tog det lugnt med dom hela kvällen.

 

Imorrn så är det söndag.

Och planerna är att först äta brunch med familjen. Sen träffa lite kompisar och kolla på deras fotbollsmatch.

Sen har jag själv träningsmatch borta mot Ekerö.

 

   

Av Aggi - 30 maj 2015 00:24

Äntligen helg!

Idag var jag i skolan som vanligt.
Sen åkte jag till stan o mötte upp lite kompisar och så drog vi till Essingen där vi sedan spenderade resten av kvällen.

Vi spelade lite fotboll, lyssnade på musik och tog det allmänt lugnt.

Imorgon så ska jag till stallet med tjejerna som vanligt.
Förhoppningsvis så ska jag rida Betty. Skulle ju inte heller vara helt fel om vi hoppade på vallen ;))

Efter att jag varit i stallet så ska jag hem en snabbis och äta. Sen har jag fotbollsmatch mot Åkersberga.

Efter det så ska jag och Frida direkt åka med min familj till ett par kompisar som bor ute på landet.
Dom ska ha någon födelsedagsfest så vi ska dit på middag osv.
Vi är antagligen där väldigt länge så jag kommer nog hem någon gång sent på kvällen.

Av Aggi - 29 maj 2015 07:00

"Shoreline" av Broder Daniel får stå för Dagens låt idag.

 

Läskigt bra.

 

Av Aggi - 28 maj 2015 22:26

Idag var jag somsagt ledig från skolan då det var studiedag. 

 

Riktigt skönt. Sov länge och åt långfrukost och kollade på Teen Wolf ett tag.

Sen spelade jag även fotboll med brorsan och sen på kvällen så har jag varit iväg och tränat med fotbollslaget.

Vi var ute och sprang, tror vi sprang ca 5 kilometer. Så jag är lagom trött just nu haha.

 

Imorrn är det fredag. Jag går i skolan som vanligt och jag ska även ha mina två sista No och matteprov.

Ska bli såå skönt att ha dom gjorda. Får hoppas att det går bra oxå. 

Har dock inte så höga förväntningar då det är mer som ett större förhör än ett prov.

Dessutom så spelar inte resultatet så jättestor roll i mitt betyg eftersom betygen iprincip är satta.

 

Efter skolan så ska jag träffa lite kompisar. Vi har inte precis något bestämt men jag tror att vi drar till någon fotbollsplan och chillar där eller något liknande. Njuter av att det är helg ;)

 

Av Aggi - 28 maj 2015 01:35

Är ledig under morgondagen så det är anledningen till att jag bloggar så sent.

Idag var jag först i skolan och sen så åkte jag o Filippa till stallet.
Jag hoppade Vanessa på vallen.
Hon var lite bitchig och jobbig i början men sen släppte det och det blev mycket bättre.
Så ja överlag så gick det bra.

Imorrn är jag somsagt ledig och jag har inga speciella planer förutom att plugga en massa matte och No då jag har prov på fredag, och sen tänkte jag även passa på att sova ut och ta det riktigt lugnt.

Men nu tänkte jag gå o lägga mig.
Ska försöka att komma med lite inlägg under morgondagen.

Bjuder på lite sunkiga screenshoots ;)

Av Aggi - 27 maj 2015 07:00

Hoffmaestro - So You Do

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards