aggicarlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Aggi - 20 juli 2012 21:00

Är just nu i på hotellet i Slovenien och bloggar lite, det va ju väldigt länge sen jag bloggade (i) men nu så skriver jag ett litet inlägg, men framöver så kmr det va mkt dålig blogging, sry :( men nu är ju jag faktiskt på semester så vi säger att jag har ledigt :DImorrn så ska vi till Kroatien. Det knsk kmr ett inlägg nån gång den här veckan elr nästa vecka :)Har du instagram? Kommentera gärna :)//Aggi

Av Aggi - 13 juli 2012 18:08

Hej, imorrn så ska jag åka till Kroatien, elr vi ska bila dit så första stoppet blir på Öland där min kompis bor, och där ska vi sova 2 nätter tror jag.

Idag så va jag i stallet med mina 2 kompisar, vi sopade i stallet och hälsade på hästarna i sommarhagen, o usch vad jag har saknat lilla nellie! Sen så kollade jag när min kompis red.

Jag vet nt om jag kmr att ha med min mobil dit, för tänk om jag atppar bort den, juste jag fick ju en ny i födelsedagspresent, (en svart iPhone 3G S  elr va det nu va) 

Bild: (som nt blev bra)

 


Av Aggi - 9 juli 2012 13:12

Hej! Vet ni hur man gör en länk om jag t.ex vill tipsa om en blogg?

Tacksam för ett svar!

//Aggi 

Av Aggi - 4 juli 2012 20:37

Heej, dee va läänge sen jag bloggade  .  Men jag har haft fullt upp, elr; jag har fullt upp, jag hyr ju nellie hela veckan så jag är där från kl: 09.00-18.30 (ungefär)  Så jag har inte haft tid att blogga, men sen på mån när jag inte hyr längre så berättar jag hur veckan har varit. 

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards