aggicarlsson

Alla inlägg den 3 juli 2015

Av Aggi - 3 juli 2015 23:41

Idag har jag iprincip inte gjort ett skit hahaha.

Vaknade vid 1 och åt då lunch direkt.
Sen städade jag hela mitt rum, tog ner tältet från igår och fixade med en massa gamla kläder som jag inte använder längre osv.
Sen låg jag ute och solade i några timmar o bara tog det lugnt.

Sen efter middagen så åkte jag till Essingen o va med Wille o William i några timmar
Vi gjorde inte särskilt mycket, bara tog de lungt. Men de va mys ändå.

Imorgon är det lördag.
Jag ska till Esther en stund på förmiddagen, ska nämligen få min födelsedagspresent av henne, spännande!
Efter det ska jag äta lunch och sen så kommer Filippa till mig.
Vi ska då åka till Skärmarbrink till någon park där det är som en stor samling, alla djurgårdare ska dit innan matchen.
Så vi är där i några timmar och sen går vi till fotbollsmatchen o kollar när Djurgårn möter Örebro.

Efter matchen så ska Filippa hem o sova över hos mig.

Så jaa imorgon blir nog ganska bra, ska även vara grymt väder så jag e taggad!
Har inte sett djurgårn spela fotboll på över en månad! Har riktig abstinens nu!!

Av Aggi - 3 juli 2015 03:00

Här får ni lite bilder på det jag fick i födelsedagspresent

 

    

Två st biljetter till då Djurgårn möter Örebro borta den 27 juli

 

Några slags "sminkpresentkort"

 

 

Ljusblå piké från Hööks

 

   

Body lotion och body mist från The Body Shop

 

Presentkort på Gina Tricot

 

 

Två st nagellack

 

 

Lite smink, en mascara, glittrig eyeliner, ögonbrynspenna och ögonskugga

 

 

Jeans från Gina Tricot

 

 

Håkan affisch

 

Pullarträns Durham Claridge House®

 

 

Pullarträns från Hööks

 

 

Sen fick jag även en fotbollsresa med pappa till Tibbe, lite pengar, valfritt klädesplagg från Odd Molly mm.

Är iaf superglad för det jag fick!  

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards