aggicarlsson

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Aggi - 11 augusti 2015 19:50

Tisdag idag. Dagen efter derbyt.

Derbyt som vi förlorade. Finns inte mycket mer och säga om det än det jag sa igår. Men surt som fan är det iaf.

 

Aja, idag har jag bara tagit det lugnt hela dan. Sov ut riktigt länge, låg framför tvn flera timmar och bara degade. Superskönt.

 

Imorgon så ska jag ev till Grönan med lite kompisar, inget helt bestämt så det återstår o se.

Skulle vara asnajs om det blir bra väder ;)

Om jag inte åker till Grönan så har jag inga speciella planer, blir väl en slappdag till isåfall haha. Sen på kvällen har jag dock fotbollsträning, första för höstsäsongen! Ska bli jättekul att dra igång höstsäsongen med massa matcher osv, taggad är jag iaf.

 

Juste, Astrid har skickat alla bilder från i somras när vi hyrde häst.

Tänkte lägga upp dom i några olika delar då det är ganska många bilder, här har ni ett litet smakprov av tre bilder som jag "satt ihop" eller vad man ska säga haha.

 

Av Aggi - 11 augusti 2015 07:00

 

Kapten Röd - Du E La God

.

Av Aggi - 11 augusti 2015 00:01

Vinst eller förlust, jag skiter i.
Ett helvete till domare och en usel andra halvlek. Det leder tyvärr inte till någon vinst.
Men sånt får man acceptera.

Vårt tifo var iaf klasser bättre än aiks.
Och vi är även fortfarande bäst i stan bland alla Stockholmslag.

DIF

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards