aggicarlsson

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Aggi - 18 december 2012 16:03

Hej, jag har hittat flera olika outfits men jag vet inte vilken jag vill ha, snälla hjälp mig!


    Schabrak, lindor,  och huva Glengordon SWEDEN ponny från chevalridsport

Grimma John Whitaker ponny elr cob från chevalridsport    benskydd Lami-Cell ponny från hööks

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ BRUNT LÄDERblått pannband bling bling ponny från charlies


Det var en outfit



 Schabrak Schockemöhle sports full då det bara fanns det, men ponnyn kommer ju ha sommarmage :D och då kan jag ju andvända det när jag rider storhäst oxå  från chevalridsport  Matchande lindor schockemöhle sports från chevalridsport  Catago benskydd dom svarta elr dom gråa ponny från chevalridsport Matchande grimma grå cob schockemöhle Sports från chevalridsport     och matchande grimskaft schockemöhle sports från chevalridsport

PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER (det silvriga) ponny från charlies

 

det var en outfit


HUVA UNITED KINGDOM JW Huva John whitaker ponny från charlies.nu  BENSKYDD 4-PACK JOHN WHITAKER Benskydd John Whitaker vet inte om jag vill ha vita eller blåa ponny charlies
 KOMBINATIONS BANDAGE I 4-PACK JWKombinationslindor John whitaker marin från charlies   John Whitaker schabrak brittiska flaggan full (finns bara full, men ponnyn är ju fet och så kan man ju andvända det på storhästarna sen när jag börjar rida storhäst) från chevalridsport
 
PANNBAND SVÄNGT BLING BLING PÅ SVART LÄDER   (Det röda pannabndet) rött pannband "bling bling" ponny från charlies
 
GRIMMA FLEECEFODRAD CHARLIESBlå grimma fleecefodrad från charlies cob
GRIMSKAFT BOMULL 2 METER THREE CROWNBlått grimskaft från charlies
det var en outfit
schabrak LAMI-CELL ponny från hööks   matchande benskydd LAMI-CELL ponny från hööks
Matchande huva LAMI-CELL pony från hööks
Matchande grimma LAMI-CELL ponny  från hööks
 
matchande fleecelindor LAMI-CELL från hööks
Det var alla outfits, jag vet inte vilken jag vill h, så kommentera gärna vilken ni tycker!
//Aggi
 
 

Av Aggi - 18 december 2012 15:58

Hej. I lördags red jag Pinja, det gick rätt så bra. Hon var lite seg i början men sen blev det bättre. Vi tränade mycket att ställa och tempoväxlingar osv. Var rätt så nöjd med henne iaf :) Jag hade tänkt rida med mina lindor och schabrak, men det var nån som skulle ha Pinja efter mig så jag kunde inte det :( 

Aja, det kommer in ett nytt inlägg senare,

//Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards