aggicarlsson

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

600 inlägg!!!!

Av Aggi - 26 februari 2014 00:22

Amagad med det här inlägget har jag skrivit 600 inlägg!


Trött som fan men jag kan verkligen inte sova. 

Så nu sitter jag vid datorn och har fått ett litet städryck. Har precis "rensat" bland alla parfymer, krämer och sånt som står helt mosade mot varann i min hylla. Så jag har dammat hyllan och ska nu ställa iordning allt så att det får plats lite bättre.


Idag skulle jag egentligen bowlat med Tilda och några andra men hon blev visst sjuk inatt och spydde. Inte mysigt. Antar att hon har blivit magsjuk :/

Hoppas att hon blir bättre snart. Har typ inget at göra då alla kompisar är o åker skidor. Nej men seriöst det är typ bara jag som är hemma. Alla lägger upp på instagram "Tagga bil i 8 timmar till Åre, #yolo #jagorkarinte"

A men typ så. Så sitter man där, 13.07 och äter frukost o bah "Jaha, vad kul hon/han kommer ha det, medans jag sitter här helt ensam och äter frukost. Fast nej jag är inte helt ensam. Jag har ju min katt såklart, ja juste."


Usch vad avundsjuk jag blir! 

Fast jag får vara hemma själv och gå upp när jag vill och göra i princip vad jag vill. Förutom att typ bjuda hit några random personer och ha fest och störa alla grannar..

HAR INGA PLANER FÖR DET BARA SÅ NI VET. DET VAR BARA ETT DÅLIGT EXEMPEL!


Nej men nu orkar jag inte mer. Godnatt kära bloggläsare, vi hörs imorgon antar jag.

/Aggi

 

Elin bästfräänd

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aggi - 20 november 2015 17:15

Åh va härligt med fredag igen!   Den här veckan rann iväg hur snabbt som helst, riktigt skönt ;)   Igår hann jag inte riktigt blogga ordentligt men ah jag gjorde inget speciellt förutom att vi var på gymnasiemässan med skolan och sen på kväll...

Av Aggi - 19 november 2015 07:00

  Miriam Bryant - Stationen    Detta är egentligen Ison och Filles låt men Miriam gjorde om den i Så Mycket Bättre. ...

Av Aggi - 18 november 2015 22:11


Onsdagen över och nu är det bara två skoldagar kvar tills det är helg!   Imorrn så har vi dessutom ingen lång skoldag då vi endast har förmiddagslektioner för direkt efter lunch så ska vi åka till en gymnasiemässa där vi ska spendera resten av ef...

Av Aggi - 17 november 2015 22:02

Tisdagen över och halva skolveckan har nästan gått ;)) Haha nä men imorrn är det redan onsdag, känns som att dagarna har gått jättesnabbt.   Idag har jag iaf varit i skolan som vanligt, sen har jag varit hemma, kollat lite tv och bara tagit det...

Av Aggi - 16 november 2015 21:56


Fy satan vad blöt jag var idag efter jag kom hem från min fotbollsträning, det regnade konstant under hela träningen. Inte särskilt mysigt haha.   Aja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen var jag hemma i nån timme och bara chillade framf...

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards