aggicarlsson

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Aggi - 24 december 2014 22:32

Här kommer bilderna på mina julklappar som jag fick:

 

 

 

Ralph Lauren väska

 

 

   

Vytas matchtröja, han har alltså använt den på matcher osv

 

 

 

Turkosa benskydd, super snygga

 

 

Victorias secret trosor

 

 

 

Victorias secret Love spell body mist

 

 

Ralph Lauren parfym

 

 

 

Victorias secret myskläder, byxor + hoodie

 

 

 

3 st Victorias secret neccesärer (stavas det så??) 

Observera att det ligger två st mindre inuti den :D

 

   

Super snygg DIF hoodie

 

 

 

Smink från Bare Minerals

 

 

Säsongskort på Apberget! Nästa år, då jäklar ska jag gå på fotboll

 


Men den allra bästa julklappen jag fick  var nog detta:

 

   

Min största idols matchtröja. 

Kan ni fatta att självaste Simon tibbling har spelat i denna tröja, vunnit flera matcher i denna tröja, svettats i denna tröja. 

Asså herregud, den ska jag sova med.

 

Av Aggi - 24 december 2014 22:17

Åååh asså den här dagen har verkligen varit toppen!

 

Har umgåtts med mina släktingar, haft superkul och speciellt fått urfina och bra julklappar.

Tänkte göra ett inlägg där jag visar upp allt snart. 

 

Men jag kan avslöja att en julklapp var att få vara med på en hoppkurs som är 26-28 december. Alltså nu på fredag till söndag.

Det är en timmes hoppning och en halvtimmes teori.

Har även önskat att ajg ska få rida Sandra så hoppas hoppas att jag får henne!

Det ska iaf bli skitkul och ännu roligare om jag får Sandra oxå.

 

Så nu håller jag tummarna för att jag ska få Sandra hahah. 

 

Imorrn tänkte jag inte riktigt göra något, mest vara hemma och ta det lugnt. Njuta av alla julklapparna osv hahaha. Nej men jag är verkligen supernöjd med allt jag fick.


Ni kommer somsagt få se allt i ett inlägg som snart kommer..

 

 

Hittade denna lagom charmiga bild på mig och ponnyn som togs för ganska exakt ett år sen

riktigt vackra ja men jo

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards