aggicarlsson

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Aggi - 28 april 2014 23:38

Ibland är min skola rätt bra asså.
Min träslöjd lärare kan visst inte komma på lektionen imorrn så jg får ännu en sovmorgon! Asskönt

Jag sa imorse att ni skulle få bilderna nu men jag lägger upp dom imorrn. Har inge lust och hinner inte heller nu.
Borde gått o lagt mig för längesen. Aja. Har man sovmorgon så kan man ju ta igen några sovtimmar.

Idag har det inte hänt mycket. Varit i skolan, pluggat till kemi nationella prov osv.

Imorrn efter skolan har jag inget planerat. Gör ev några läxor. Har lite svenska att göra men hann med lite av den idag.

Ska sova nu men uppdate kommer imorrn
/Aggi

Erton Fejzullahu. Kung på plan och världens snyggaste man.

Sry

Av Aggi - 28 april 2014 08:45

Ledsen att det har varit så dålig uppdatering, hann inte riktigt blogga igår.

Tävlingen gick helt okej. Det räckte inte till någon placering men känslan var ganska bra. Sandra skötte sig hyfsat bra, jag skulle varit noggrannare med att böja o ställa henne i volterna men annars gick det helt ok.

Resten av gårdagen har jag plugga och kollat på match. Djurgårn vann över bp me 3-2, riktigt bra.
Har degat i solen några minuter i pausen. Nu är det fan sommar ju!
Hoppad bara att det håller i sig under hela sommaren


Snart ska jag dra till skolan men jag uppdaterar ikväll med bilder från igår osv
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards