aggicarlsson

Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Aggi - 29 maj 2014 00:04

Yeesss nu är jag ledig torsdag till söndag!
Det är ju Kristi himmelfärds grej nu så skolan har stängt torsdag å fredag.
Riktigt skönt.

Nu är det endast 14 dagar, eller två veckor kvar till sommarlovet!!
Är fett taggad. Ska bli grymt skönt med sommarlov.

Idag har jag haft en rätt lugn dag i skolan, missade även en lektion på eftermiddagen då jag skulle till doktorn för att kolla en grej.
Jag ska nämligen på tisdag operera bort ett födelsemärke så jag behövde komma dit å få lite papper osv.

Sen idag fick jag även reda på mitt betyg i mitt engelska nationella prov, jag var inte så jättenöjd när jag lämnade in det, tyckte inte att det kändes bra men jag fick B på två delar av provet och A på en del!
Är sjukt förvånad, trodde typ att jag skulle bli underkänd eller få typ C allra högst men jag fick ett B i allt.
Kan nog inte vara annat än nöjd.

Imorrn så har jag inget planerat att göra på förmiddan, på eftermiddagen vid fem så kommer Alicia och hennes familj på middag hos oss. Sen ska jag kanske sova över hos Alicia, det är inte helt bestämt men det verkar som att det blir så. Blir riktigt kul isåfall.
Vi träffas ju inte så ofta så a.

Tänkte gå å lägga mig nu men uppdaterar mer imorrn!
/Aggi

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards