aggicarlsson

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av Aggi - 1 oktober 2015 17:45

Klickade hem den här jackan från Vero Moda för nån dag sen. 

 

Så den bör dyka upp om nån/några dagar, är verkligen i behov av en snygg o skön höstjacka, det börjar bli något kallt att gå runt i min jeansjacka.. 

 

   

Mys

Av Aggi - 1 oktober 2015 16:33

Kom hem från skolan för någon timme sen och jag har typ inte gjort ett skit.

 

Har degat framför datorn och kollat på film med min mysiga kisse brevid mig. Har inga planer på att göra något förutom att senare ikväll duscha och ev slinga mitt hår om mamma orkar haha.

Skoldagen gick hyfsat snabbt och var inte särskilt jobbig.

 

Imorrn börjar jag vid 08.20 och slutar nån gång innan 3. Ippa ska med mig hem direkt efter sklan då vi senare under dagen ska spela match med 00orna borta mot Danderyd, ska bli riktigt kul!

Efter matchen har jag inga planer, blir väl att åka hem och mysa med chips, godis etc ;))

  

Av Aggi - 1 oktober 2015 00:11

Sorry sorry för den usla uppdateringen.
Har dock varit väldigt mycket matcher, träningar och plugg under dom senaste dagarna.
Därför jag inte hunnit blogga ordentligt.

Imorrn efter skolan så är jag dock ledig från träningar o matcher så då tänkte jag bara ta det lugnt och även uppdatera bloggen lite mer ordentligt.

Nu måste jag sova, nassey

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards