aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Aggi - 23 januari 2015 23:00

Äntligen helg!

 

Denna kvällen gillade jag som tusan.

Var först på resturang och åt middag, typ födelsedagsmiddag för min brorsa som fyller år imorrn.

Där träffade jag några av familjens kompisar, som är sjukt roliga.

Åt även svingod mat.

 

Sen gick jag och pappa till en pub där Emil Bergström, Martin Broberg och Christian Rubio var.

Emil och Martin spelar i Djurgårns a-lag, Christian gjorde det fram till idag typ.

Nu har han skrivit på för den tyska klubben Schalke 04.

Så där var jag och pappa ett tag och snackade med dom osv.

Riktigt kul.

 

Inte helt fel att träffa a-lags spelarna utanför fotbollen och snacka en massa med dom, det var iaf jätteroligt.

Så kvällen var gryym.

 

Imorrn bär det av mot stallet med tjejerna, ska bli kuul.

Markarbete står på schemat och jag tror att jag ska rida Vanessa, får se hur det går.

 

Sandris å jag oktober 2013

Av Aggi - 23 januari 2015 07:00


Noice - I Natt Är Hela Stan Vår


Av Aggi - 22 januari 2015 22:14

Har pluggat nästan hela eftermiddagen och kvällen, därav den dåliga uppdateringen.

 

Hursomhelst så är det fredag imorrn!

 

Slutar skolan vid 3 och sen tänker jag nog bara vara hemma resten av kvällen.

Ska ju även ha mitt prov imorrn, har pluggat ganska mycket nu och kan väl nästan allt så får hoppas att det går bra.

 

Nu ska jag läsa igenom allt vi ska kunna en sista gång och sen gå och lägga mig.

 

Haade

 

 

Örebro borta i våras

Emil bergström nickade n 1-0 till oss i 89e minuten typ

Oförglömlig resa

Av Aggi - 22 januari 2015 07:00

Fet hiss till dessa snygga schabrak från B Vertigo.

 

Finns på Horze på rea för 257 kr!

Av Aggi - 21 januari 2015 20:15

Blev inte av att jag gick och la mig tidigt igår.. Istälet gick jag nästan och la mig senare än vanligt haha.

Aja, idag blir det förhoppningvis lite tidigare.

 

Imorgon har jag sovmorgon och börjar 09.10 och slutar sedan vid 14.

Torsdag är skolans absolut bästa dag, inga jobbiga lektioner alls och sen så börjar man sent och slutar tidigt.

 

Efter skolan ska jag plugga en hel del till provet jag har på fredag.

Hann med lite plugg idag oxå men för att känna mig helt säker så tänkte jag plugga nån timme imorrn.

 

Idag var jag i skolan och sen var Elin hos mig.

Vi satt i köket och pratade i över 2 timmar. Vi hade en heel del att prata om hahah

 

Av Aggi - 21 januari 2015 06:00


Stooshe - Black Heart 

Av Aggi - 20 januari 2015 20:17

Tisdagen över, inte jättemånga dagar kvar till helg.

 

Idag har jag varit i skolan (as usual) och sen bara varit hemma och tagit lugnt.

Alltså har inget intressant inträffat under denna dag.

 

Blir väl ungefär samma upplägg imorrn, om jag inte skulle träffa någon kompis efter skolan eller så.

 

Tänkte även avsluta frågestunden snart, antingen imorrn eller på torsdag.

Så passa på att ställa massa frågor nu!


Nu ska jag plugga lite och sen försöka att gå och lägga mig tidigt, lyckades inte en enda gång förra terminen och har inte lyckats denna termin heller så a.. ;)

 

 

Saknar detta som faan

Av Aggi - 20 januari 2015 06:00

Namnlöst-3

Skulle gärna vilja ha dessa byxor från Freddy WR.UP

 

Dock är dom inte gratis. Men drömma, det är gratis ;)

 

Dom är iaf grymt läckra

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards