aggicarlsson

Alla inlägg under januari 2015

Av Aggi - 27 januari 2015 20:49

Har idag varit i skolan som vanligt. 

Fick sluta en timme innan då vår vikarie aldrig kom..

 

Sen låg jag vid tvn hela eftermiddagen. Har känt mig jättehängig, hostar som en kråka typ och har fortfarande jätteont i halsen.

Inte så stor chans att jag går till skolan imorrn.

Ska nämligen åka skridskor på torsdag så det är nog bäst att vila en dag så jag blir bra tills vi ska åka skridskor.

 

Så imorn blir jag antagligen hemma sjuk och inte gör nånting.

Usch, hatar verkligen att vara förkyld. Har varit det jätteofta nu på siston :(

 

 

Saknar detta

Av Aggi - 27 januari 2015 07:00

Scarf Taranto JH Collection

Scarf Taranto JH Collection



Ridsko Jersey CRW®


Ridhandskar Junior Marne CRW®Ridhandskar Junior Marne CRW®




Dressyrschabrak Agazzi JH Collection



      




T-shirt Camo CRW®

Av Aggi - 26 januari 2015 20:04

Sitter o lyssnar på DIFpodden och ska sen dricka en kopp te och chilla lite vid tvn innan jag går o lägger mig.

 

Börjar tagga som satan inför fotbollsäsongen 2015.

Har ju säsongskort nu med massa kompisar å de kommer bli sjuukt nice.

Kommer gå på varenda match, eller a om jag inte är bortrest eller så just då.

Men jag kommer gå på alla jag kan.

 

Imorrn går jag i skolan som vanligt, slutar vid 3 och tänkte bara vara hemma och ta det lugnt då jag är lite förkyld och vill bli bra så fort som möjligt.

Hostar och har skitont i halsen och det är inte mysigt.

 

Av Aggi - 26 januari 2015 07:00

     

Av Aggi - 25 januari 2015 22:11

Jahapp då var denna vecka över.

 

Idag skulle jag varit på fotbollsträning men jag fick igår jätteont i halsen och hostade och det var likadant idag så jag stannade hemma och vilade istället.

Sen har vi haft lite släktingar här på middag då min brorsa fyllde år igår.

 

Igår var jag ju hos några kompisar med Frida och vi hade skitkul.

 

Imorgon börjar jag skolan 10.10 då vi inte ska ha någon idrott på morgonen.

Hur skönt?!

Slutar sedan vid 3 och sen har jag inget planerat efter skolan.

Blir väl att chilla hemma som vanligt..

 

Av Aggi - 25 januari 2015 07:00

Vet inte om ni visste det men Hööks har nu kommit med sin nya collection.

 

Så jag tänkte hissa någar av deras nya saker och sen göra dissen i ett annat inlägg

 

Fleecejacka Trani JH Collection

Fleecejacka Trani JH Collection



     


Aachenträns Brayford Claridge House®Aachenträns Brayford Claridge House®





Skjorta Scafati JH CollectionSkjorta Scafati JH Collection

Skjorta Scafati JH Collection





Benskydd Clifton Showmaster®Benskydd Clifton Showmaster® Benskydd Clifton Showmaster®



Aachenträns Freston Claridge House®Aachenträns Freston Claridge House®





Läderridstövel Bristol CRW®Läderridstövel Bristol CRW®

Av Aggi - 24 januari 2015 14:48

Kom hem från stallet för nån timme sen.

 

Red Vanessa och det gick helt okej.

Hon var allt från jättejobbigt till att sköta sig jättebra.

Så det gick bra stundtals och dåligt ibland.

Men det dåliga glömmer vi och kommer ihåg det positiva.

 

Jag ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning för att sen åka till några kompisar och käka middag där osv.

Frida kommer även vara där så det blir skoj.

   

Ni kanske minns dessa hästar?

Det är nämligen dit vi ska ikväll, vet dock inte om vi ska rida..

Av Aggi - 24 januari 2015 06:00

Här har ni hela min turkosa outfit, eller a all den utrustning jag äger i turkost.

Lööve it haha.

 

 

 

Har även en matchande tröja och bakskydden som inte fanns på bild..

Som ni ser har jag både skydd och lindor, har alltså både en hopp och dressyr outfit i turkost ;)

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards