aggicarlsson

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Aggi - 1 oktober 2014 21:51

Ni får ursäkta för den ganska dåliga uppdateringen som har varit här i några dagar.

Ska försöka skärpa mig.

 

 

Idag åkte jag till stallet direkt efter skolan med Cassandra. Vi tog bussen och var framme vid 5, käkade middag, sen fixade vi iordning våra pållar och red vår lektion 6-7.

Jag fick rida Sandra, och det gick helt ok.

Vi gjorde som en liten handy horse bana där man skulle rida slalom, hoppa en sockerbit, halt å rygga några steg osv. Hon kändes något seg i början av lektionen men det gick bättre ju längre in i ridpasset vi kom. Så i slutet var jag hyfsat nöjd.

 

Btw så har jag anmält mig till Handy Horse den 12/10. Alltså nästa helg.

Jag ska tävla i lag med Cassandra och Elsa. Jag ska tävla Sandra (såklart) Elsa ska tävla Pinja och Cassie ska tävla Tim.

Ska bli riktigt kul, är väldigt taggad. Har inte tävlat Handy horse på grymt länge men vi får hoppas att det går bra..:D

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards