aggicarlsson

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Aggi - 13 oktober 2014 21:59

Hej på er! 

 

Bloggen här har legat nere några dagar då jag inte hunnit blogga helt eneklt.

Men under dom dagarna (den här helgen) då jag inte bloggat så har jag hunnit träna inför handy horse tävlingen, sovit över med esther å cassie, tävlat handy horse, nästan knipit en placering med mitt lag, haft en ganska bra runda på handy horsen, missat bussen hem och lite andra saker.

 

Berättar lite snabbt om gårdagen.

Jag, Esther å Cassie drog till stallet tidigt på morgonen (dom sov hos mig) jag, Cassie å Elsa red våra rundor på handy horsen. Det var 7 lag med och vårt lag kom trea men det räckte inte till en placering. Riktigt surt.

Men min runda kändes hyfsat bra. Kunde kanske gått lite snabbare men allt flöt på och jag fick inget fel. Så jag är hyfsat nöjd. 

Och jag ska definitivt vara med nästa år igen och då jävlar! Nu var det första gången jag tävlade handy horse och var inte super förberedd. men nu har jag gjort det en gång, sett många andra göra det så nu har jag lärt mig några bra knep tills nästa gång.

 

Idag har jag bara varit i skolan och sen chillat hemma. Var huur trött som helst idag. Fick inte mycket sömn under helgen så det var riktigt skönt att bara ta det lugnt efter skolan.

Ska snart gå å lägga mig. Börjar vid halv 9 imorrn så jag vill hinna sova lite innan det.

 

Förra dressyrtävlingen

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards