aggicarlsson

Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av Aggi - 6 oktober 2014 22:43

Måndagen äntligen över och jag ska snart gå å lägga mig.

Just nu sitter jag o kollar på Fotbollskväll men måste lägga mig snart.
Dagen har varit rätt chill. Sprang med skolan och det gick rätt bra, fick några sekunder snabbare än förra gången vilket var bra.
Sen skulle vi haft matteprov men vår lärare ändrade så vi ska ha det imorrn istället. Sköönt.

Vi fick tillbaka våra NO prov som vi gjorde förra veckan.
Och jag hade knappt pluggat nånting till det men jag fick ett A!
Så jag är riktigt nöjd över det.

Imorrn börjar jag vid halv nio och slutar nån gång vid tre.
Sen på kvällen har jag fotbollsträning som vanligt annars har jag ingenting planerat så det blir nog bara att komma hem å dega vid datorn.

Av Aggi - 6 oktober 2014 15:00

Tänkte hissa några nya saker som kommit på hööks.

 

 

 

 

 

 


Springfield Ridbyxa med silikon vid knät för bästa grepp i sadeln. 

Snygga och verjar sköna.

 

 

 


Jacka Cortina JH Collection. 

Rsukigt snygg.

 

 

 


Lädergrimma med svängd nacke för att motverka tryck bakom öronen.

Snygg och dessutom bekväm för hästen.

 

 

 

 


Grimma JH Collection.

Riktigt fin, gillar att det är mycket ludd.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards