aggicarlsson

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Aggi - 11 oktober 2014 00:07

Skönt med helg nu!

Och den här helgen blir nog riktigt najs.
Imorrn ska jag till stallet som vanligt med Esther å Astrid. Amanda är i Dalarna så hon ska inte med.
Förhoppningsvis rider jag Sandra för å träna inför tävlingen. Ska även fixa lite så Sandras utrusning är fin å ren.


Sen på söndag så ska jag tävla handy horse!
Ska då vara i lag med Cassie och Elsa. Är sjuukt taggad och jag tycker det ska bli grymt kul.
Vi har även gjort en rolig grej.
Laget måste ha ett namn (såklart) och vårt lag heter Team Blue då vi alla ska ha outfits i olika nyanser av blått.
Jag ska ha mitt turkosa schabrak+benskydd å tröja
Cassie ska ha mitt mörkblåa Jacson schabrak+huva
Elsa ska ha mitt blåa schabrak+pannband

Satan va snyggt det kommer bli!
Taggad som fan asså!

Hon e ganska fin min katt även fast hon e så fet <33

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards