aggicarlsson

Alla inlägg den 5 november 2014

-

Av Aggi - 5 november 2014 21:32

Tjaa! 

Är nu tillbaka efter några dagars bloggpaus. Hade lite svårt att uppdatera här under tiden jag var i Italien och sen har jag typ glömt bort att uppdatera heh.

 

Men nu är jag tillbaka och medans jag har varit borta så har jag varit på semester i Italien, ni har sett något inlägg med en massa bilder därifrån osv. Och sen har jag även hunnit gå två dagar i skolan. Missade måndagen vilket ändå var rätt skönt haha. Jobbigt bara när man missar viktiga saker som dom andra gör på lektionerna osv. Men men. Missade faktiskt inte så mycket då det bara var en dag, har dock fått hem några ganska jobbiga och långa uppgifter jag ska göra :(

 

Imorrn är det torsdag och jag går i skolan från 09.10 till 14.20 vilket betyder att min dag är ganska chill. Skönt med sovmorgon och att sen sluta tidigt.

Efter skolan så har jag fotbollsträning som vanligt. Annars är det ingenting speciellt som händer under morgondagen.

 

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards