aggicarlsson

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Aggi - 9 november 2014 18:12

Idag sov jag rekordlänge. Vaknade inte förens halv 11! Tror inte att jag har sovit så länge sen sommarlovet typ hahah. 

 

Men sen vid 2 tiden mötte jag upp Esther så drog vi in till stan.

Vi kollade på Hööks, Gina, Cubus osv.

Jag är i behov av en varm jacka att ha i stallet så jag kollade lite jackor. Hittade dock inte riktigt någon som var supersnygg men det finns ju andra affärer att kolla i.

 

Sen var vi på Espresso House och tog en kort fika och sen drog vi hem.

 

Jag har hunnit plugga lite sen jag kom hem så det behöver jag inte göra ikväll, skönt att ha det gjort.

 

 

 

 

 

Av Aggi - 9 november 2014 00:26

Idag skulle jag egentligen ridit Betty men hon var lite halvsjuk så hon fick vila och försöka bli bättre istället för att anstränga sig och bli värre.


Istället red jag Niwka och det gick faktiskt rätt bra. Märker ju dock att hon är alldeles för stor för mig så nästa vecka då vi ska ha markarbete (idag red vi dressyr) så skulle Jejje se till att jag kunde rida någon av ponnyerna istället.
Hon visste dock inte vem då det även var några andra ponnyer som inte heller mådde så bra.
Men som tur var så mådde Sandra bra.

Sen har jag varit iväg på fotbollscup där vi spelarde två oavgjorda matcher, torskade en match och sedan så vann vi vår sista match.
Skönt att avsluta på ett bra sätt, men jag tycker vi hela laget gjorde en ganska bra insats då de lagen vi mötte tränar oftare än oss, satsar mer och är bättre än oss.
Och ändå så förlorade vi bara en gång, spelade lika och vann en.
Så jag är ganska nöjd

Sandra har även börjat få sin sköna å mysiga vinterpäls. Ska ta en helkroppsbild på henne så får ni se hur söt hon är haha

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards