aggicarlsson

Alla inlägg den 24 november 2014

Av Aggi - 24 november 2014 20:41

Måndagen äntligen över! Bara fyra dagar kvar till fredag ;)

 

Den här dagen har inte varit särskilt jobbig faktiskt.

Fick sluta skolan 10 minuter tidigare, ingen större sklinnad egentligen men ändå skönt.

Enda minuset med dagen var väl att jag var tvungen att gå hem när det regnade som värst eftersom mitt busskort inte hade några pengar.

Så jag var väl mer eller mindre genomblöt när jag kom hem haha.

 

Imorgon slipper jag mina 2 första lektioner då jag ska till tandläkaren på morgonen å fixa något med min tandställning.

Har tid 09.10 så det blir en liten sovmorgon, får skjuts dit av mamma eftersom det är i vällingby så a.

 

Nu måste jag plugga en massa spanska och svenska och sen gå och lägga mig.. Hörs imorrn

 

Tbt från dressyrtävlingen i höstas på framridningen, man ser väl på min min att det inte gick något vidare haha

Av Aggi - 24 november 2014 16:00

Eller a, videon. Den andra gick inte att ladda upp, asjobbigt

Här har ni videon från gårdagen iaf där jag red Mary-Anne

 


 

--

Av Aggi - 24 november 2014 07:00

       

 ÅÅ jag minns hur stolt och nöjd jag var efter det där ridpasset, och sen när jag såg videorna så kändes det som att sväva på moln. Ni vet hur det känns efter ett sjukt härligt och bra ridpass, så kände jag.

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards