aggicarlsson

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Aggi - 7 november 2014 23:35

Ni får ursäkta för lite halvkass uppdatering men har bara legat hemma å inte gjort ett skit sen jag kom hem från skolan och det var riktigt skönt kan jag säga.

 

Nu är det iaf helg och det är superskönt. 

Och imorrn (lördag) kommer typ bli hur nice som helst.

 

Först drar jag till stallet som vanligt, tror jag ska rida Betty vilket ska bli riktigt spännande och roligt. Sen tar jag bussen hem och sen när jag kommer hem så käkar jag lite snabbt och åker sen på fotbollsturnering i Bro med laget. 

Och turneringen håller på hela kvällen så jag får vara med härliga människor hela dagen.

O där vi ska spela turnering är det helt grymt, det är en inomhus hall med konstgräsplan och sen har dom ett ganska stort café och fräscha omklädningrum osv. 
Så imorrn blir nog en jäkligt bra dag.

 

 

Jääättegammal bild på mig och Sandra haha

Av Aggi - 7 november 2014 10:00

Har tänkt på det här ett tag nu.

 

 

Sandra börjar bli ganska gammal, hon är född 1995 så då blir hon snart 20.

Okej det är inte så jättegammalt men jag har själv bestämt mig för att utnyttja de åren vi har kvar till 100 %

 

Nu kan jag bara tävla Clear Round med henne i hoppningen och jag har endast nästa år kvar att tävla henne i dressyr. Jag vet att man kan tävla både hoppning och dressyr utom tävlan men det är inte riktigt samma sak. 

Så nu ska jag satsa riktigt hårt på lektionerna och försöka ta så många rosetter på tävlingsbanorna som möjligt.


 

           

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards