aggicarlsson

Alla inlägg under december 2014

Av Aggi - 16 december 2014 20:43

Tisdagen äntligen över!

 

Idag har jag gått i skolan som vanligt. Och nu är allt väldigt lugnt i skolan eftersom betygen är satta osv. Så inga fler prov eller läxor. Wohooo.

 

Imorrn är det onsdag och jag börjar 08.20 och slutar 15.20

Dock är det inte så jobbigt för på första lektionen ska vi se film och då får vi även ta med fika :D Och sen på engelskan ska vi se klart en film vi såg idag och även ha betygsamtal. 

Såå det blir najs.

 

Sen är det bara torsdag kvar och då ska vi oxå han chilldag i skolan och på fredag går vi i skolan till lunch och sen slutar vi. Hur najs?!

 

Nu ska jag ta en kopp te och mysa framför datorn innan jag går och lägger mig

Haade

 

 

Mysig Tusse i stallet häromdan..

Av Aggi - 15 december 2014 19:38

Här kommer det jag köpte under gårdagen:

 

Pannband

 

 

Spetsklänning

    

 

 

Spetsblus

     

+ ett par varma sulor som jag ej har bild på-     

Av Aggi - 14 december 2014 21:42

Idag har jag och mamma varit i stan iprincip hela dan.

Kom hem med lite grejer faktiskt, även om det var svårt att hitta det jag letade efter.
Det jag kom hem med var iaf:
* Pannband från Spooks, hööks
* Spetsklänning från H&M
* Spetsblus från H&M
* Varma sulor


Riktigt nöjd med det jag köpte, har inte hunnit ta några bilder på allt än så ni får det imorrn. Ska försöka fixa så bra bilder som möjligt för er skull ;)

Imorrn är det iaf måndag och jag slutar 15.00 och sen vid 18 har jag fotbollsträning.

Nu ska jag fortsätta kolla på partaj och sen cafe bärs men uppdaterar imorrn
 

Av Aggi - 13 december 2014 22:35

Denna härliga lördag börjar lida mot sitt slut.

 

Förmiddagen spenderades i stallet där jag red lektion på Betty. Vilket gick superbra!

 

Gillar verkligen den där ponnyn, så himla rolig att rida.

Sandra kommer alltid vara världens bästa men Betty är mitt andrahandsval om man säger så haha. Det enda negativa är att hon är så liten :(

Känner mig något stor när jag rider Sandra och när jag rider Betty känner jag mig helt enorm haha.

 

Resten av dagen så har jag bakat med mamma och kollat på tv med familjen, bara tagit det lugnt. 

Har inte fått mycket sömn dom senaste dagarna så är riktigt trött just nu och tänker snart gå och lägga mig. 

 

Imorrn ska jag och mamma åka in till stan vid 10-11. 

Vet inte hur länge vi är borta men vi ska leta kläder som jag kan ha till julafton osv. Tänkte även kolla efter lite vardagskläder, jeans, nån fin tröja osv.

Om jag hinner så blir det även någon julklapp köpt.

 

 

Av Aggi - 13 december 2014 05:00

Måste hitta något snyggt som jag kan ha på mig på julafton och på nyårsafton

 

Dessa saker har jag kollat in:

 

      Spetsklänning från h&m

 

 

 

                         Spetsklänning från h&m, dock annan modell

 

                       Happy Holly Klänning Svart <a href=Bubbleroom.se" data-index="1" />  Spetsklänning från Bubbleroom. 

 

 

 

Alla är ganska lika och supersnygga men vet inte riktigt om jag skulle passa i en sån klänning...

 

Kommentera gärna :*

Av Aggi - 12 december 2014 22:16

Förlåt för den usla uppdateringen men har haft lite fullt upp dom två senaste dagarna..

 

Bjuder på lite bilder ;) 

 

       

Av Aggi - 10 december 2014 23:19

Uppdatering kommer under morgondagen. Har inte haft ork idag

Av Aggi - 10 december 2014 08:00

Har börjat gilla rött mer och mer, kanske ska inskaffa mig en snygg röd outfit..

 

Tycker ni att denna är snygg?

 

Jag fullkomligt älskar schabraket! Huvan säljs dock inte längre så då får jag väl hitta någon annan om jag vill ha en huva.

Allt finns iaf på hööks och är inte så dyrt, tycker även att benskydden är riktigt snygga.

Mums, att få detta i julklapp hade inte suttit fel ;)

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards