aggicarlsson

Alla inlägg under december 2014

Av Aggi - 9 december 2014 21:56

Denna dag börjar lida mot sitt slut och jag har under dagen varit i skolan ett bra tag.

 

Var somsagt med på läxhjälpen för att fixa de sista sakerna inför proven vi har den här veckan, och nu känns allt ganska bra så får hoppas att det går så bra som möjligt.

 

Imorrn är det onsdag och jag börjar 08.20 och slutar 15.20 Därefter ska jag in till stan med några av tjejerna från klassen och köpa oss varsin krans som vi ska ha på luciatåget i skolan som är nu på fredag.

 

Sen på torsdag till fredag så kommer tjejerna att sova över hos mig så går vi alla tillsammans till skolan för vi ska vara i skolan 07.00 så då sover vi hos mig och går tsm osv osv.

Ska bli riktigt mysigt, eller att gå upp vid halv 6 är dock inte så mysigt men resten är mysigt haha.

 

 

Av Aggi - 9 december 2014 10:00

 

Av Aggi - 8 december 2014 21:25

Wihoo. Endast två veckor kvar tills det är jullov!

 

Ska bli riktigt skönt med lov.

Det ända jobbiga är att nu precis innan lovet så är det sjukligt mycket i skolan, vi kommer liksom ha typ tre prov den här veckan bara för att lärarna ska sätta betygen nu osv. 

Aja, det är väl bara att bita ihop dom sista dagarna.

 

Imorrn är det iaf tisdag och jag går i skolan till 15.00 och därefter ska jag va med en sväng på läxhjälpen för att få lite saker gjorda så dte känns bra på de proven vi ska ha. Koncentrerar mig även bättre i skolan än hemma och får mer saker gjort så a.

 

Vet inte vilken tid jag kommer hem men hoppas attd et inte blir allt för sent.

 

 

Av Aggi - 7 december 2014 20:39

Får ursäkta för den dåliga uppdateringen som varit.

 

Under denna helg så har jag hunnit vara i stallet och ridit Betty, vilket gick superbra.

Riktigt rolig ung liten ponny, mycket motor och egen vilja.

Men riktigt kul var det!

 

Sen har jag även spelat en fotbollscup som gick helt ok och idag så har vi haft en massa gäster här och jag har varit med lite med dom barnen som var här osv.

 

Ska snart kolla på partaj och café bärs och sen gå och lägga mig.

Imorrn är det måndag och skola, och efter skolan hade jag kanske tänkt gymma med lite kompisar.

Får se om jag orkar då jag är ganska sliten i kroppen efter gårdagens fotbollscup. Åkte på några riktigt onda smällar här å där så..

 

 

 

Första gången jag red Betty i augusti, har inte ridit henne sen dess

Av Aggi - 6 december 2014 23:57

Har haft kul idag, även fast vi torska två matcher.

Uppdatering kommer imorrn då jag är supertrött nu och tänkte sova

Natti

Av Aggi - 6 december 2014 00:37

Morgondagen kommer bli gryym.

 

Först stallet med tjejerna och sen cup med bästa laget hela kvällen.

     

Av Aggi - 4 december 2014 23:08

Måste gå och lägga mig men bloggar lite snabbt för er skull :))

Idag har jag varit i skolan - som vanligt.
Slutade vid 14.15 och har spenderat eftermiddagen till att chilla vid datorn och även pluggat en hel del.
Eller a, pluggade mest på kvällen.
Har matteprov imorrn och en svenska grej som ska va klar imorrn så nu hoppas jag att provet går bra och att min svenska grej oxå gick bra.

Sen har jag även varit på fotbollsträning.
Det var kul, vi har cup på lördag så idag tränade vi mycket på matchsituationer eller vad man ska säga hahah.

Imorrn är det fredag! Tjoho!
Börjar 08.00 då jag ska på kör och slutar sen vid 15.10
Blir väl antagligen att bara va hemma och chilla hela kvällen. Ska bli skönt att ha en kväll utan plugg, den här veckan har det varit grymt mycket lägxor å skit så a..

Natti

Av Aggi - 4 december 2014 09:00

Måste bara ta o hiss HV Polos überssnygga schabrak

 




rea







Måste nog köpa mig ett snart..



Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards