aggicarlsson

Alla inlägg under november 2014

Av Aggi - 15 november 2014 00:56

Trött som ett as efter att ha pluggat i flera timmar, inte gjort nånting, käkat middag med Elin och sett på film.

Godnatt


Bilden talar

Av Aggi - 14 november 2014 09:00

  

Världens bästabästa tjej   

Av Aggi - 14 november 2014 01:17

Uppdateringen här suger, har inte hunnit blogga under dagen men nu har jag iaf helg och snart ska jag sova.

Idag har jag iaf hunnit gå i skolan, chillat på soffan i nån timme, haft fotbollsträning och sett "Jag saknar dig" och nej jag har inte sett den innan men den var jättebra och jag har inte gråtit så mycket under många filmer. Den var riktigt riktigt sorglig.
Men grymt bra.

Spinky har även haft finbesök av hennes nya kompis och våra grannars katt, hur söta är dom inte?!

Av Aggi - 12 november 2014 21:43

Dagen har rullat på rätt bra.

 

Skoldagen gick rätt bra och ganska snabbt även om jag slutade nästan halv 4.

Jag, Issa och Jessica drog in till Bromma Blocks efter skolan och kollade lite kläder osv, kom hem vid halv 7, käkade och sen har jag duschat o chillat vid datorn.

 

Vi fick även veta idag i skolan att vi ska ha studiedag på fredag, eller a hemstudiedag som våra lärare kallade det. Vi är lediga på fredag men vi ska få några uppgifter som vi måste göra på fredagen och vara klara med dom uppgifterna tills på måndag.

 

Visst är det är skönt att vi är lediga men asså det är inte skönt att vi ska plugga på vår lediga dag.

Aja, det är väl bara att bita ihop.

 

 

Av Aggi - 12 november 2014 08:00

Hittade denna video och jag tror inte att ni har sett den.

Det var för någon månad sen om jag minns rätt..

 

Erkänn att min outfit var äckligt snygg haaha..

Av Aggi - 11 november 2014 21:48

Förlåt för den halvtaskiga uppdateringen.

 

Jag hade tänkt att jag kanske skulle ut och springa idag men jag blev skadad i lördags på vår fotbollsturnering så jag har fortfarande ont i foten så beslutade mig för att vila så länge som möjligt för att bli frisk så snabbt som möjligt.

 

Så isället kom Elin förbi en liten stund och vi satt å snacka väldigt länge och satt sen vid datorn och kollade lite serier osv.

  

Resten av kvällen har jag bara legat framför tvn och chillat och nu ska jag snart gå och lägga mig då jag börjar redan tjugo över åtta imorgon bitti!

 

Men jag slipper nästan hela min NO lektion innan lunch för jag ska till sjukhuset och göra ett återbesök för min arm eftersom jag opererade bort ett födelsemärke innan sommaren så ska dom kolla hur det ser ut osv. Sen käkar jag antagligen lunch i stan med mamma, så det blir inte helt fel. 

 

Av Aggi - 10 november 2014 19:46

Känns som att den här dagen har gått ovanligt segt.

Kan ju dock bero på att jag bara varit i skolan och inte gjort ett skit typ.

 

Fast det har varit grymt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Sov inte särsklit mycket inatt så jag är typ hur trött som helst. 

Tänkte fixa iordning ett varmt bad och bada innan jag går och lägger mig.

 

Imorgon börjar jag skolan 08.30 och slutar sen 15.00

Har ingenting planerat att göra då, kanske går ut och springer ett kort runda om jag orkar..

Återstår o se om jag får i mig lite mer sömn än inatt haha.

 


Av Aggi - 9 november 2014 18:12

Idag sov jag rekordlänge. Vaknade inte förens halv 11! Tror inte att jag har sovit så länge sen sommarlovet typ hahah. 

 

Men sen vid 2 tiden mötte jag upp Esther så drog vi in till stan.

Vi kollade på Hööks, Gina, Cubus osv.

Jag är i behov av en varm jacka att ha i stallet så jag kollade lite jackor. Hittade dock inte riktigt någon som var supersnygg men det finns ju andra affärer att kolla i.

 

Sen var vi på Espresso House och tog en kort fika och sen drog vi hem.

 

Jag har hunnit plugga lite sen jag kom hem så det behöver jag inte göra ikväll, skönt att ha det gjort.

 

 

 

 

 

Presentation


14 årig tjej som gillar att gå på matcher o kolla DIF, rida pållar, spela fotboll och lyssna Håkan Hellström.
Så det mesta som skrivs lär handla om det ;))

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards